5 nasvetov za lažje izpolnjevanje novoletnih zaobljub!

Naš FitBit ambasador Jaka ima za vas nekaj izvrstnih predlogov.

Januar je izza ovinka in prav gotovo ste si že zamislili kakšno novoletno zaobljubo. Še preden se boste dobro zavedali, bo ura odbila polnoč, konfeti bodo padli na tla in nazdravili bomo v pozdrav novemu letu 2017. To pa pomeni predvsem eno: pred nami bo 12 novih mesecev in priložnosti, da izpolnimo svoje noboletne zobljube.

Jaka svetuje: 

Ah, te zaobljube. Vsako leto znova si zastavljamo najrazličnejše cilje z namenom, da bi končno zaživeli bolj zdravo – rečemo si, da se bomo pričeli ukvarjati z jogo, tekom, jedli bolj zdravo, več kuhali doma, zaužili manj sladkorja in tako naprej. Kar priznajmo si - ponavadi zaobljube splavajo po vodi nekje do 1. februarja. Zakaj menite, da je temu tako? Predvsem zato, ker si ljudje zastavimo preveč prevelikih ciljev naenkrat. Ker jih ne moremo izpolniti, nam vse skupaj jemlje pogum in nazadnje nismo več kos niti najmanjšim pozitivnim korakom v smer bolj zdravega in aktivnega življenja. Majhni koraki so namreč tisti, ki dolgoročno vodijo v pozitivne spremembe, ki postanejo naš življenjski slog.

Čas je, da si okvirje postavimo na novo. Za vas imam 5 nasvetov, ki se jih držim tudi sam.

1. NAJ BODO CILJI NATANČNO OPREDELJENI IN MERLJIVI
Ponavadi si zastavimo cilje, ki so preveč splošni. Pomembno je, da cilje natančno opredelimo, predvsem pa, da jih lahko tudi izmerimo. Primer: namesto, da si zastavimo cilj “letos bom jedel/jedla več sadja in zelenjave”, si zastavimo kaj bolj konkretnega, recimo “vsak dan bom zaužil/a vsaj dva kosa sadja in tri obroke zelenjave”. Dobro je tudi, če spremljamo svoj napredek in svoje rezultate zapisujemo. Tu nam je lahko v pomoč merilnik aktivnosti FitBit, saj lahko z njegovo pomočjo med ostalim merimo tudi zaužite kalorije – in spite količine vode!

2. NAJ BODO CILJI URESNIČLJIVI
Naše zaobljube si moramo predstavljati kot majhne, uresničljive cilje, ki si jih lahko zastavimo kadarkoli skozi leto. A vseeno moramo biti do sebe pošteni – če smo zadnjič hodili navkreber v osmem razredu osnovne šole, je malo verjetno, da bomo spomladi prisopihali na Triglav. Če si bomo zastavili cilje, ki jih ne bomo mogli uresničiti, bomo hitro obupali in se ponovno znašli na začetku.

3. ZAOBLJUBE NAJ BODO PRIJETNE
Namesto, da si rečemo “res moram shujšati”, si raje zaobljubimo “vsak dan se bom gibal vsaj 30 minut, saj se bom tako bolje počutil/a”. Pri gibanju si vselej izberite aktivnost, ki vam je pri srcu, najdite skupino ljudi z istimi željami in si ustvarite prijetno okolje za vadbo.

4. ZAČNITE Z MAJHNIMI CILJI IN JIH POTEM NADGRAJUJTE
Zapomnite si, cilji so kot maraton. Če ne zmorete del poti preteči 1x tedensko 3 mesece, gotovo ne boste zmogli preteči celega maratona naenkrat. Začnite z majhnimi koraki - če si boste redno vzeli čas za svoj tedenski cilj, potem lahko pričnete dodajati nove. Svoj napredek si beležite, to vas bo še bolj spodbujalo k uresničevanju svojih ciljev in zastavljanju novih!

5. POSTAVITE SVOJ NAČRT NA VIDNO MESTO
Na list papirja zapišite svoje cilje in naštejte vse pozitivne spremembe, ki jih bo prineslo njihovo uresničevanje. List papirja obseite na vidno esto, na primer ogledalo ali hladilnik, opomnik pa si lahko nastavite tudi na svojem pametnem telefonu. V veliko pomoč vam je lahko tudi merilec aktivnosti FitBit, ki vas bo redno spodbujal na vaši poti uresničevanja ciljev!

 

Z majhnimi koraki boste z malce vztrajnosti gotovo prišli do cilja, ki ste si ga zadali. Gremo v 2017!

Uspešno in zdravo novo leto vam želim,

Jaka Kolmanko, FitBit ambasador zdravega življenja

Podobne objave
  1. Samo korak vas loči do boljšega počutja!

    Tudi vam zmanjkuje časa za redno vadbo? Naš FitBit ambasador razkriva, kako do boljšega počutja in zdravja v le nekaj korakih. Dobesedno.

  2. Veste, koliko korakov naj bi prehodili na dan?

    Z nekaj preprostimi ukrepi lahko tudi vi dosežete cilj in zadostite merilom za aktivno življenje!