NAKUPOVANJE V ČASU POSEBNIH UKREPOV

Spoštovani kupci,
vse naše poslovalnice smo zaradi preventivnih ukrepov z namenom preprečevanja širitve koronavirusa do nadaljnjega zaprli.
Vseeno pa v tem času za vas ostajamo dosegljivi. Naši zaposleni opravljajo svoje delo od doma, zato se bomo potrudili, da vse odgovore na vsa vaša vprašanja in spletna naročila pripravimo v čim krajšem možnem času.
Spodaj boste našli pomembne informacije, vezane na posebne ukrep.

Iskreno se vam zahvaljujemo za razumevanje!

#ostanidoma

INFORMACIJE ZA JAVNOST V ČASU IZREDNIH UKREPOV

1. Delovni čas trgovin

Zaradi izrednih ukrepov so vse naše trgovine zaprte.

2. Informacije

Za vse informacije smo vam na voljo na info@harveynorman.si; naša spletna stran deluje nemoteno.

3. Telefonski klici

Telefonske klice sprejemamo od ponedeljka do petka med 9. in 15. uro. Sobote, nedelje in praznike ne.

NAKUPI IN DOSTAVA

4. Stranke, ki ste naročile blago in plačale aro

Informacije o dobavnih rokih še pridobivamo s strani dobaviteljev. O vsem vas bomo obveščali sproti.

5. Stranke, ki ste v celoti plačale blago in želite dostavo/izdajo

Lastni prevzem ni možen v nobeni od naših poslovalnic. Dostavo nudimo samo za blago, kupljeno v Ljubljani. Blago, kupljeno v ostalih poslovalnicah (Maribor, Celje, Novo mesto, Koper), zaradi trenutnih razmer žal ne moremo dostaviti. Blago bomo hranili toliko časa, da se razmere uredijo.

6. Stranke, ki želite opraviti kakeršenkoli nakup in dostavo

Nudimo vam nemoteno in varno spletno nakupovanje v naši spletni trgovini.

6.1 NAČINI PLAČIL V SPLETNI TRGOVINI

V naši spletni trgovini imamo do nadaljnjega na voljo naslednje načine plačil:

  • Plačilo na TRR,
  • Paypal
  • plačilo s kreditno kartico.

6.2 DOSTAVA

  • Dostava za nakupe preko spleta je organizirana.
  • Vnos blaga v stanovanje času izrednih razmer ni možen.
  • Montaža blaga v času izrednih razmer ni možna.

REKLAMACIJE

Trenutno so odpovedani vsi ogledi in termini za odpravo reklamacij na domu.

  • Na vaše poizvedbe glede reševanja reklamacije bomo odgovorili, ko se vrnemo na delo in se dogovorili za novi termin morebitnega popravila ali ogleda.
  • Ne glede na to se bomo potrudili odobrene reklamacije rešiti v najkrajšem možnem času, vendar prosimo za razumevanje, saj je v večini reševanje odvisno od dobaviteljev iz tujine. Zaradi trenutne situacije v Evropi lahko namreč prihaja do zamud pri dobavi delov.

7.1 REKLAMACIJE - NOVE

  • Za vse nove prijave reklamacij vas vljudno naprošamo, da nam v sporočilu napišetepodroben opis težave ter sporočilu priložite ustrezne fotografije artikla in morebitneembalaže, da lahko vašo reklamacijo ustrezno obravnavamo.
  • V kolikor je to mogoče, lahko artikel sestavite in ga v vmesnem času tudi uporabljate.
  • Na vaše sporočilo bomo odgovorili, ko se vrnemo na delo in obravnavali vašo reklamacijo.
  • Ne glede na to se bomo potrudili odobrene reklamacije rešiti v najkrajšem možnem času, vendar prosimo za razumevanje, saj je v večini reševanje reklamacije odvisno od dobaviteljev iz tujine.

Zahvaljujemo se vam za razumevanje!

Primerjava
Vaš seznam za primerjavo je prazen.