Splošni pogodbeni pogoji družbe Harvey Norman Trading d.o.o.
- Podatki o podjetju HARVEY NORMAN TRADING družba za trgovino d. o. o., Letališka cesta 3D, 1000 Ljubljana.
- Prodajna mesta
- PE Ljubljana
- Naslov: Letališka cesta 3D, 1000 Ljubljana
- E-naslov: info@harveynorman.si
- Tel. št.: 01 585 50 00
- PE Maribor
- Naslov: Bohova 1a, 2000 Maribor
- E-naslov: info@harveynorman.si
- Tel. št.: 01 585 50 00
- PE Celje
- Naslov: Kidričeva 26A, 3000 Celje
- E-naslov: info@harveynorman.si
- Tel. št.: 01 585 50 00
- PE Koper
- Naslov: Ankaranska cesta 3C, 6000 Koper
- E-naslov: info@harveynorman.si
- Tel. št.: 01 585 50 00
- PE Novo mesto
- Naslov: Ljubljanska cesta 95, 8000 Novo mesto
- E-naslov: info@harveynorman.si
- Tel. št.: 01 585 50 00
- Splošni pogoji
- Veljavnost splošnih pogojev Splošni pogoji veljajo med kupcem in prodajalcem in urejajo naročanje izdelkov s strani kupca preko spletne trgovine.
- Neveljavnost drugih pogodbenih določil Ti splošni pogoji veljajo kot primarni in obvezni vir prava, ki ureja pravno razmerje med prodajalcem in kupcem, in imajo v tem smislu prevladujoč učinek nad vsemi drugimi možnimi viri ter nadomeščajo vse druge pisne ali ustne splošne pogoje drugih oseb, ki odstopajo od teh splošnih pogojev. V primeru kakršnega koli neskladja med temi splošnimi pogoji in vsemi drugimi veljajo ti splošni pogoji, razen če se stranki pisno dogovorita drugače.
- Veljavnost odnosov s potrošniki Ti splošni pogoji veljajo tudi za vse fizične osebe, ki se v skladu z ZVPot-1 štejejo za potrošnike.
- Veljavnost odnosov s tujimi državljani Ti splošni pogoji veljajo tudi za fizične osebe z državljanstvom, ki ni državljanstvo Republike Slovenije, in pravne osebe, ki imajo sedež zunaj Republike Slovenije, ne glede na morebitne razlike v pravnem ali zakonskem položaju kupca, in ne glede na njegovo dejansko sposobnost razumevanja slovenskega jezika, v katerem so sestavljeni ti splošni pogoji.
- Oglaševanje Objave prodajalca predstavljajo prikaz osnovnih pogojev nakupa, razen če je v objavi izrecno določeno drugače.
- Dostopnost informacij Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, se prodajalec zavezuje, da bo kupcu, preden ga pogodba ali ponudba zavezuje, zagotovil naslednje informacije:
- podatke o podjetju (naziv in sedež podjetja, matična številka),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (naslov e-pošte, telefonska številka),
- bistvene lastnosti izdelkov (vključno s poprodajnimi storitvami),
- dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoje dostave izdelkov (ter način, kraj in rok dostave),
- cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
- način plačila in dostave ter rok veljavnosti tega podatka,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop,
- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci,
- seznanitev z zakonskim jamstvom za skladnost blaga, storitve ali digitalne vsebine,
- seznanitev z dejstvom, da potrošnik krije stroške vračila blaga v primeru odstopa od pogodbe,
- seznanitev z višino stroškov vračila blaga, če ga pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, zaradi njegove narave ni mogoče vrniti po pošti,
- podrobnosti postopka uveljavljanja pravice do odstopa od pogodbe z navedbo njihovih izjem in rokov skupaj z obrazcem za odstop od pogodbe,
- seznanitev z neobstojem pravice do odstopa od pogodbe, če potrošnik v skladu s 135. členom ZVPot-1 nima pravice do odstopa, ali po potrebi o okoliščinah, v katerih potrošnik izgubi pravico do odstopa od pogodbe.
- Naročanje izdelkov Kupec lahko izdelek ali več izdelkov, katerih nakup ga zanima, izbere iz dela prodajalčevega asortimaja, objavljenega v spletni trgovini, tako da s klikom na gumb »V košarico« doda izdelke v košarico.
- Potrditev prodajalca Potrdilo o prejemu naročila kupca, ki ga kupec prejme po elektronski pošti, po naročilu izdelka preko spletne trgovine ali izjemoma preko e-naslova info@harveynorman.si, ne pomeni sprejema naročila s strani prodajalca.
- v primeru nakupa s plačilom pred dostavo blaga, v trenutku, ko prodajalec prejme potrdilo o plačilu, o čemer bo kupec obveščen po telefonu ali e-pošti,
- v primeru nakupa s plačilom ob dostavi blaga, ko prodajalec takšno dostavo odobri, bo kupec obveščen po telefonu ali po elektronski pošti. Ob prevzemu naročila se šteje, da je prodajna pogodba sklenjena med strankama preko spletne trgovine. Hkrati s potrditvijo naročila prodajalec izda račun v fizični obliki, ki bo dostavljen kupcu najkasneje skupaj z dostavo blaga.
- Splošno o načinu plačila Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih (EUR). Cene vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Cene izdelkov ne vključujejo stroškov dostave, vnosa, montaže, manipuliranja in drugih stroškov ločenih storitev. Cene vseh storitev so navedene v skladu z veljavnim cenikom. Popusti se ne seštevajo.
- plačilo z gotovino,
- plačilo s plačilno kartico (Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro, Diners),
- plačilo s predračunom,
- plačilo z obročnim plačilom NLB Buy&Go,
- plačilo z obročnim plačilom Leanpay,
- plačilo na obroke z Diners, Visa in Mastercard kartico,
- plačilo s Paypal-om.
- Plačilo s kreditno ali debetno kartico Pri plačilu s kreditnimi ali debetnimi karticami bo kupec preusmerjen na spletno stran ustreznega ponudnika plačilnih storitev, prek katerega bo prodajalec bremenil dobroimetje kupca neposredno po odpošiljanju elektronske pošte kupcu o sprejemu njegove ponudbe s strani prodajalca.
- Količine Ponudba velja za naročila v količinah, primernih za gospodinjstvo ali osebno uporabo. Prodajalec si pridržuje pravico, da ne dostavi ali prekliče naročila v primeru prevelike količine naročenih izdelkov (s strani iste stranke/gospodinjstva).
- največ 2 enoti iz iste produktne kategorije izdelkov v primeru velikih in malih gospodinjskih aparatov Miele (npr. največ 2 pralna stroja, 2 sušilna stroja, 2 pomivalna stroja itd.),
- največ 6 enot posameznega izdelka iste vrste v primeru pribora, detergentov in rezervnih delov Miele (npr. največ 6 pralnih sredstev UltraColor, 6 dišavnih vložkov, 6 tablet za čiščenje kavnega avtomata itd.).
- Plačilo z darilnimi boni Harvey Norman Darilnih bonov, izdanih v fizičnih poslovalnicah prodajalca, ni mogoče unovčiti v spletni trgovini.
- Splošni pogoji poslovanja z darilnimi karticami Ti splošni pogoji so zavezujoči za prodajalca in vsakega kupca, ki kupi darilno kartico preko spletne trgovine ali z darilno kartico plača določeno blago ali storitve na prodajalčevih prodajnih mestih. Darilnih kartic, izdanih v fizičnih poslovalnicah prodajalca, ni mogoče unovčiti v spletni trgovini.
- Splošno Darilna kartica je narejena iz plastike. Vsaka darilna kartica vsebuje črtno kodo EAN. Darilno kartico izda prodajalec na podlagi plačila. V skladu s temi splošnimi pogoji je prodajalec dolžan sprejeti darilno kartico kot plačilno sredstvo za blago ali storitve, prodane v Republiki Sloveniji.
- Vrednosti darilnih kartic Darilna kartica je izdana tako, da vsebuje znesek 5 EUR, 10 EUR, 20 EUR, 50 EUR, 100 EUR, 200 EUR in 500 EUR. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti darilne kartice, mora imetnik darilne kartice razliko doplačati. Darilne kartice ni mogoče zamenjati za gotovino, prav tako ni mogoče dobiti v gotovini izplačanega preostanka vrednosti.
- Obveznosti prodajalca Za prodajalca obveznost iz naslova darilne kartice nastane v trenutku, ko kupec darilne kartice plača vrednost darilne kartice. Plačilo vrednosti je možno z vsemi standardnimi načini plačila (gotovina, nakup na obroke, nakazilo na TRR, določene debetne in kreditne kartice) ter ostalimi načini plačila, ki jih prodajalec sprejema na katerem koli prodajnem mestu prodajalca v Republiki Sloveniji.
- Pravice imetnika darilne kartice Izpolnitev obveznosti iz naslova darilne kartice lahko imetnik kartice zahteva za celotno obdobje veljavnosti darilne kartice na katerem koli prodajnem mestu prodajalca v Republiki Sloveniji. Uporaba darilne kartice v spletni trgovini ni mogoča. Rok veljavnosti kartice je 12 (dvanajst) mesecev od dneva izdaje darilne kartice. Če znesek za nakup blaga in/ali storitev v tem roku ne bo porabljen, bo kartica preklicana. Imetnik kartice lahko preveri rok veljavnosti na računu, ki ga prejme ob nakupu darilne kartice, pri plačilu z darilno kartico ali na blagajni prodajalca. Dodatne informacije v zvezi z darilno kartico najdete na www.harveynorman.si/darilne-kartice. Darilna kartica je povezana s spletnim sistemom prodajalca. Če spletni sistem ne deluje, kar pomeni, da v centralni bazi podatkov zaradi tehničnih težav pri prodajalcu ni mogoče preveriti zneska denarja na darilni kartici, prodajalec ni dolžan plačati nobenega zneska z darilne kartice.
- Druge določbe Na darilni kartici z opredeljenimi zneski 5 EUR, 10 EUR, 20 EUR, 50 EUR, 100 EUR, 200 EUR in 500 EUR ni dovoljeno ničesar pisati, brisati, črtati ali popravljati. V nasprotnem primeru se kartica šteje za neveljavno.
- Nagradne igre Prodajalec lahko na svoji spletni strani www.harveynorman.si, Instagram profilu, Tik Tok profilu ali na Facebook strani objavi tudi nagradno igro za izdelke, ki se prodajajo v spletni trgovini. Pravila nagradne igre bodo objavljena na spletni strani prodajalca: www.harveynorman.si.
- Dostava Spletno nakupovanje z dostavo je možno le na območju Republike Slovenije.
- Vnos blaga v stanovanje Možno je tudi doplačilo za vnos blaga v stanovanje, storitev pa se obračuna v trgovini, po veljavnem ceniku. Za več informacij se lahko obrnete na naše prodajne svetovalce ali nas pokličete na 01 585 50 00. Kupec mora prodajalca predhodno obvestiti, da je storitev vstopa v stanovanje nujna z izborom storitve »Prevoz do naslova z vnosom« ali z opombo v drugem koraku naročanja izdelka v spletni trgovini ali s pisnim obvestilom preko e-naslova prodajalca: info@harveynorman.si.
- Dodatne storitve
- Montaža Storitev montaže je na voljo na območju Republike Slovenije. V kolikor spletni kupec želi montažo nas mora o tem obvestiti na info@harveynorman.si ali pa poklicati na 01 585 50 00.
- en preboj opečnatega zidu do 40 cm,
- montaža zunanje in notranje enote do višine 3,5 m,
- izdelava plinske cevne in elektro povezave med enotama do 4 m,
- izdelava odvoda kondenza iz notranje in zunanje enote na osnovi prostega padca do 5 m v žleb ali pripravljen odtok,
- stenske nosilne konzole (do 500 mm),
- priklop na obstoječo električno napeljavo ob klima napravi (1 m el. kabla 3 x 1.5),
- drobni in montažni material,
- vakumiranje, polnjenje, zagon in svetovanje o uporabi naprave,
- prevoz do 30 km do stranke, od najbližje poslovalnice prodajalca do stranke.
- Montaža in priklop vključujeta priklop na obstoječo električno napeljavo (vtičnico na mestu priklopa TV), nastavitev TV, priklop na WI-FI, kratka seznanitev uporabnika z osnovnimi funkcijami.
- Cene veljajo v radiju do 20 km od lokacije trgovine (od najbližje poslovalnice Harvey Norman Trading d.o.o. do stranke). Vsak dodatni km se zaračuna 0,43€ na km. Plačilo se izvede direktno izvajalcu ob montaži.
- Drobni in montažni material.
- V ceni storitve ni vključeno:
- električna napeljava, v kolikor ni na voljo vtičnice na mestu priklopa TV
- kabelska inštalacija
- stenski nosilec, ki ga mora stranka kupiti sama
- Televizor se ne montira na objektu, v kolikor poteka prenova ali gradnja!
- Televizorji dimenzij nad 100'' potrebujejo OBVEZEN OGLED na naslovu montaže.
- Stranka ne sme sama odpirati embalaže TV.
- Stranka lahko naroči montažo izključno ob nakupu novega televizorja v Harvey Norman Trading d.o.o.
- Garancija/jamstvo
- Garancija Odgovornost prodajalca obstaja le v primerih, ko je bil za določen izdelek izdan garancijski list ali v nekaterih primerih le račun. Garancija za blago, ki je predmet garancije, če je tako navedeno na izdelku ali na garancijskem listu, ki je bil dostavljen kupcu po nakupu, velja toliko časa, kot je navedeno na garancijskem dokumentu ali računu (trajanje garancije je odvisno od proizvajalca). V primeru nakupa dodatne garancije – t. i. Super jamstvo, taka dodatna garancija velja toliko časa, kolikor se kupec dogovori s prodajalcem, in začne teči od trenutka, ko preneha tovarniška garancija. V primeru nakupa tehničnih izdelkov je proizvajalec dolžan izdati garancijski list. Več o Super jamstvu kot dodatnem jamstvu si lahko preberete v posebnih Splošnih pogojih, objavljenih na naslednji povezavi: www.harveynorman.si/super-jamstvo.
- Neskladnost blaga Blago je skladno s pogodbo kadar:
- ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;
- je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;
- je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter
- je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.
- Jamčevalni zahtevki v primeru neskladnosti blaga Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice zaradi neskladnosti blaga v kolikor je obvestil prodajalca, in sicer pod pogoji in v naslednjem vrstnem redu:
- zahteva brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga (popravilo ali zamenjava);
- zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.
- Brezplačna vzpostavitev skladnosti blaga Potrošnik lahko od prodajalca zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko prodajalca obvesti o neskladnosti blaga, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za potrošnika, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega potrošnik blago potrebuje. Rok se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje prodajalec obvesti potrošnika pred potekom 30 dnevnega roka.
- Ostalo Račun in garancijski list sta edina dokumenta, s katerima lahko kupec uveljavlja svoje pravice. Kupec je dolžan hraniti garancijski list in račun ves čas trajanja garancijske dobe. Kupec lahko uveljavlja svoje pravice tudi s predložitvijo kakšnega drugega verodostojnega dokazila (poleg računa), iz katerega so razvidni vsi relevantni podatki, kot sta čas, kraj in vrsta nakupa/dobave blaga.
- Pravica do odstopa od pogodbe in vračilo blaga Potrošnik ima pravico v 14 dneh od dneva prejema blaga brez navedbe razlogov enostransko odpovedati pogodbo, sklenjeno na daljavo, tako da odpoved predloži pisno pred iztekom roka za enostransko odpoved z izpolnitvijo spletnega ali navadnega obrazca. Kupec naj izpolnjen obrazec naslovi na e-naslov prodajalca: info@harveynorman.si ali na naslov: HARVEY NORMAN TRADING d.o.o., Letališka cesta 3D, 1000 Ljubljana, z dopisom: Oddelek za internetno prodajo. Za vsa vprašanja in pripombe lahko kupec pokliče na telefonsko številko, ki je na voljo od ponedeljka do petka od 9. do 17. ure: 01 585 50 00.
- predmet pogodbe je blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
- predmet pogodbe je blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
- predmet pogodbe je dobava zapečatenih avdio ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
- predmet pogodbe je dobava zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat (npr. električne zobne ščetke, epilatorji, depilatorji, prirezovalniki, brivniki in strižniki las, likalniki in kodralniki, aparati za pripravo hrane in pijač, posteljnina...).
- Neskladnost digitalne vsebine Digitalna vsebina ali storitev je skladna s pogodbo o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve kadar:
- ustreza opisu, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je dogovorjeno v pogodbi o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve;
- je primerna za poseben namen, za katerega jo potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil podjetje najpozneje ob sklenitvi pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve, podjetje pa je s tem soglašalo;
- je dobavljena skupaj z vsemi dodatki, navodili, vključno z navodili za namestitev, in s pomočjo strankam, kot je dogovorjeno v pogodbi o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve, in
- je posodobljena, kot je določeno v pogodbi o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve.
- zahteva vzpostavitev skladnosti digitalne vsebine ali digitalne storitve,
- zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali
- odstopi od pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve.
- Odstop od pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve V kolikor prodajalec ne dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve, mora potrošnik pozvati prodajalca k dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve. Če prodajalec kljub pozivu potrošnika digitalne vsebine ali digitalne storitve ne dobavi brez nepotrebnega odlašanja ali v dodatnem roku, za katerega se izrecno dogovorita s potrošnikom, lahko potrošnik odstopi od pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve.
- prodajalec izjavi ali je iz okoliščin očitno, da prodajalec ne bo dobavil digitalne vsebine ali digitalne storitve;
- • se potrošnik in prodajalec dogovorita ali je iz okoliščin ob sklenitvi pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve očitno, da je v pogodbi o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve dogovorjen čas dobave bistven za potrošnika, prodajalec pa digitalne vsebine ali digitalne storitve ne dobavi do tega časa ali v tem času.
- Varovanje osebnih podatkov Pri nakupu, kot tudi kasneje, lahko prodajalec obdeluje določene osebne podatke o kupcu, in sicer za namene obdelave kupčevega naročila ter drugih zahtevkov kupca (dokončanje naročila, priprava izdelka, dostava izdelka, reševanje reklamacij in druga komunikacija v zvezi z nakupom…). Prodajalec se zavezuje, da bo zbrane osebne podatke obdeloval v skladu z veljavnimi predpisi s področja varstva osebnih podatkov.
- Drugo Vsaka pogodba, sklenjena na podlagi teh splošnih pogojev, bo shranjena v elektronski obliki v prodajalčevem sistemu, kupec pa lahko do njih dostopa preko prodajalčevih storitev.
- Odstranjevanje električnih in elektronskih odpadkov Elektronske naprave vsebujejo več sto različnih materialov. Nekatere od njih so po preteku življenjske dobe naprave ponovno uporabne, številne snovi pa so lahko zelo škodljive, če z elektronskimi odpadki ravnamo nepravilno. Da bi preprečili škodljiv vpliv teh snovi na okolje in zdravje ljudi, je zelo pomembno, da se EE odpadki zbirajo ločeno od komunalnih odpadkov in jih nato odlagajo na okolju prijazen način. Če niste v bližini naših poslovalnic, je v Republiki Sloveniji organiziran brezplačen sistem odlaganja EE odpadkov preko pooblaščenih zbiralcev. Za več informacij pokličite na brezplačno številko 080 86 52 ali na 01 477 96 00. EE odpadke lahko odnesete tudi osebno na najbližje reciklažno dvorišče ali jih odložite v t. i. premični zbiralnici. Več informacij o vrstah EE odpadkov najdete na naslednji povezavi: https://www.vokasnaga.si/locevanje-odpadkov/odpadna-elektricna-elektronska-oprema
- Reševanje sporov Prodajalec ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniških sporov, ki bi jih potrošnik lahko sprožil v skladu z veljavno zakonodajo s področja zunaj sodnega reševanja potrošniških sporov.
Podjetje je v sodni register vpisano pod matično številko: 1519727000.
E-naslov: info@harveynorman.si; telefonska številka: 01 585 50 00*.
*Cena klica in obračunska enota za klice se obračunava po ceni klica po fiksnih omrežjih uporabnikovega telekomunikacijskega operaterja.
Poleg pogojev spletne trgovine veljajo veljavni Zakon o varstvu potrošnikov (v nadaljevanju: ZVPot-1), Zakon o elektronskem poslovanju, Obligacijski zakonik (v nadaljevanju: OZ) ter drugi ustrezni in veljavni predpisi Republike Slovenije in Evropske unije.
Ti splošni pogoji veljajo od 1. 7. 2025 dalje.
Kupec je vsaka pravna ali fizična oseba (ne glede na to, ali se po ZVPot-1 šteje za potrošnika), ki obišče spletno trgovino in prodajalcu odda naročilo za nakup posameznega in/ali skupine izdelkov prodajalca tako, da izbere vsaj en izdelek, ga doda v košarico ter izbere način plačila. Kupec je lahko le polnoletna in poslovno sposobna oseba. Pogodbo lahko v imenu in za račun mladoletne in popolnoma poslovno nesposobne osebe sklenejo njeni zakoniti zastopniki ali skrbniki. Delno poslovno sposobne osebe lahko sklenejo pogodbo le s soglasjem zakonitega zastopnika ali skrbnika. Prodajalec ne nosi nobene odgovornosti v primeru ravnanja v nasprotju z navedenim.
Določbe splošnih pogojev, ki se nanašajo na pravne osebe, se uporabljajo tudi za fizične osebe, ki niso potrošniki, torej za fizične osebe, ki pridobivajo ali uporabljajo blago, storitve in digitalno vsebino za namene svoje poklicne ali pridobitne dejavnosti.
Ti splošni pogoji so objavljeni na spletni strani www.harveynorman.si. Kupec ima možnost, da si te splošne pogoje ob nakupu natisne oziroma shrani.
Pogodba, ki jo sklene kupec s prodajalcem, je enkratna pogodba o prodaji izdelkov na daljavo, ki je sklenjena z dostavo blaga in plačilom s strani kupca, v primeru, da ni prekinjena. Ti splošni pogoji so sestavni del omenjene pogodbe. V primeru neskladja med temi splošnimi pogoji in pogodbo o prodaji izdelkov na daljavo, se uporabljajo določila slednje.
Potrošnik je v skladu z ZVPot-1 fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago, storitve in digitalno vsebino za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti (v nadaljevanju: potrošnik).
V teh splošnih pogojih določene pravice pripadajo le potrošnikom, kar je v nadaljevanju tudi izrecno opredeljeno v posameznih določbah splošnih pogojev.
Ti splošni pogoji veljajo tudi za osebe brez državljanstva, pa tudi za osebje tujih diplomatsko-konzularnih predstavništev ter za častne konzule in konzulate tujih držav na ozemlju Republike Slovenije.
Nakup in osebni prevzem je možen za vse fizične in pravne osebe, ki izpolnjujejo pogoje iz drugega odstavka 3.1 točke teh splošnih pogojev, vključno z osebami iz prvega in drugega odstavka tega poglavja. Kljub temu je spletni nakup z dostavo možen izključno na območju Republike Slovenije.
Opise, fotografije in specifikacije izdelkov v spletni trgovini zagotovi dobavitelj ali pa jih lahko prenesete z uradne spletne strani dobavitelja. Fotografije izdelka lahko dobite pri dobavitelju ali pa jih fotografirate v prostorih prodajalca. Prodajalec ne odgovarja za morebitne napake v opisih izdelkov, fotografijah in posodobitvah strani.
Za namene oglaševanja določenih izdelkov prodajalec uporablja storitev ponovnega trženja Google Adwords. Gre za storitev, ki jo ponuja Google za ciljno oglaševanje. Storitev se uporablja za namene oglaševanja prek iskalnika Google, in Google Prikaznega omrežja strank, ki so že obiskale spletno stran www.harveynorman.si. Od te storitve se lahko odjavite v Googlovih nastavitvah – oglasi v vašem Google profilu.
Kupcu je preko spletne trgovine omogočen nakup določenih izdelkov iz ponudbe prodajalca. Kljub trudu prodajalca, da bi zagotovil najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V primeru vidnih cen v spletni trgovini, ki odstopajo od cen v prodajalčevih trgovinah, bo prodajalec po svojih najboljših močeh skušal kupcu v vsakem primeru ponuditi ustrezno rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.
Prodajalec vse materiale, fotografije in besedila v spletni trgovini postavlja v dobri veri z namenom, da kupcu olajša izbiro pri nakupu. Prodajalec ne jamči, da fotografije izdelka v celoti ustrezajo videzu samega izdelka. Fotografije so zgolj ilustrativne narave in ne ustrezajo vedno dejanskemu videzu in vsebini izdelka v vseh podrobnostih. Dekorativni materiali na fotografijah niso predmet nakupa določenega izdelka. Zaradi možnosti individualne prilagoditve monitorja na računalniku, razlik v barvnem zaznavanju izdelka s človeškim očesom in podobnih spremenljivk, prodajalec ne jamči polnega barvnega ujemanja dostavljenih izdelkov z barvami, kot jih vidijo kupci na svojih zaslon monitorja. Za morebitne nenamerne napake v opisu izdelka prodajalec ne odgovarja. Med dejanskim izdelkom in fotografijo izdelka ter izdelkom, opisanim v spletni trgovini, lahko pride do razlik, če proizvajalec spremeni katero od lastnosti ali vsebine izdelka. Vsi opisi se redno in podrobno preverjajo. V primeru zgoraj navedenega neskladja med izdelkom, prikazanim na fotografiji in dostavljenim izdelkom ne gre za pomanjkanje izdelka in zato to ni podlaga za vračilo izdelka.
Prodajalec si pridržuje pravico do napake v spletni trgovini, o čemer bo kupca obvestil v enem delovnem dnevu po oddaji naročila in mu povrnil vse že nastale stroške v zvezi s tem. Če zahtevanega izdelka ni na zalogi, bo prodajalec kupca v enem delovnem dnevu od oddaje naročila obvestil in mu povrnil vse stroške, ki so v zvezi s tem nastali.
Že uporabljeni izdelki ali razstavni eksponati, ki se prodajajo v okviru spletne strani www.harveynorman.si/ponudba-eksponati, so kot taki tudi označeni, vključno z morebitnim popustom iz tega naslova. S podajo naročila kupec potrjuje, da je bil z navedenimi lastnostmi blaga seznanjen in to tudi sprejema. V takih primerih prodajalec ne jamči dostave v originalni embalaži, pač pa v primerni embalaži.
Kratka predstavitev izdelka je zapisana ob vsakem izdelku posebej. Predstavitev izdelka je pisna in slikovna. Pisna predstavitev je segmentirana in razdeljena na naziv izdelka, blagovno znamko, kratek opis izdelka, ceno ter dolg opis izdelka. Ponudba v spletni trgovini se lahko razlikuje od ponudbe v posameznih fizičnih poslovalnicah prodajalca.
Izdelke lahko naročajo registrirane in neregistrirane stranke. Registracija poteka z ustvarjanjem računa. Registracija je brezplačna. Ob registraciji naročnik ustvari uporabniško ime in geslo. Stranka je odgovorna za vsa dejanja in naročila, ki jih izvede pod svojim uporabniškim imenom. Registrirani in neregistrirani kupec je odgovoren za točnost in popolnost podatkov, vnesenih ob registraciji in/ali nakupu.
Pri pregledu košarice lahko uporabnik spreminja nabor in količino blaga, ki ga želi kupiti. Pred nadaljevanjem naročila kupec izbere način dostave in način plačila. S klikom na gumb »Oddaj naročilo« kupec opravi nakup blaga, opredeljenega v košarici. Pred nakupom lahko kupec prosto spreminja nabor blaga, ki ga želi kupiti.
Nakupa ni mogoče izvesti, če kupec ni potrdil, da se strinja s splošnimi pogoji.
Nakup je veljaven le, če je ustrezno dogovorjen preko spletne trgovine prodajalca. To velja tudi za vse morebitne dodatne zahteve, pogoje ali navodila kupca, ki so lahko v zvezi z vsebino nakupa.
Nakup se opravi glede na ceno blaga, ki je navedena v košarici kupca. Plačilna obveznost kupca znaša toliko, kot je pred izbiro blaga s strani kupca navedeno v razdelku »za plačilo« v spletni trgovini, vključno z vsemi manipulativnimi stroški, stroški dostave ali plačila in podobnimi stroški ter morebitnimi davki, dajatvami ali popusti, kupec pa potrjuje, da je s tem seznanjen in se s tem strinja.
Prodajalec si pridržuje pravico do napak pri cenah izdelkov v spletni trgovini, o čemer bomo kupca obvestili v 24 urah od oddaje naročila in mu povrnili morebitne stroške, ki so že nastali iz tega naslova.
V primeru, da prodajalec izdelka ne more dostaviti, ker naročenega izdelka ni na zalogi ali ga ni mogoče naročiti pri dobavitelju, bo prodajalec v najkrajšem možnem času o tem obvestil kupca pisno ali po telefonu. V primeru obvestila, da je naročeni izdelek na voljo v podaljšanem roku, ima kupec možnost, da ohrani naročilo v veljavi z novim, tako določenim rokom dostave, ali pa naročilo prekliče. V primeru, da prodajalec kupca obvesti, da izdelka ni mogoče naročiti pri dobavitelju, se pogodba s takšnim obvestilom prekine in naročilo prekliče, nepooblaščene transakcije s kreditno ali debetno kartico pa nemudoma prekličejo. Prodajalec bo v takem primeru kupcu, če je bilo plačilo že izvedeno, vrnil plačani znesek.
Naročilo se šteje za potrjeno in veljavno, ko ga kupec zaključi s klikom na gumb "Oddaj naročilo" in hkrati prejme potrditveno elektronsko sporočilo.
Sprejem kupčevega naročila s strani prodajalca bo sledil le, če bo kupec plačilo vseh obveznosti -kupnine in vseh drugih povezanih stroškov - zagotovil v celoti in če je prodajalec potrdil dobavljivost blaga, ki ga kupec naroča.
Naročilo kupca se šteje za sprejeto s strani prodajalca:
Spletna trgovina kupcu omogoča plačilo nakupa na naslednje načine:
Kupec se strinja, da lahko prodajalec v primeru suma zlorabe kakršne koli vrste plačila zahteva dodatna dokazila o veljavnosti takega načina plačila, v primeru, da kupec teh dokazil ne predloži, pa ima prodajalec pravico začasno ustaviti posel in preklicati naročilo.
Kupec potrjuje in soglaša, da lahko njegov ponudnik plačilnih storitev za namen izpolnjevanja plačilnih obveznosti kupcev do prodajalca zaračuna kupcu transakcijske stroške, ki prodajalcu niso znani. Kupec se strinja, da bo sam nosil vse te stroške.
Če je kupec oseba, ki ni državljan ene od držav članic Evropske unije, se možnost odbitka vstopnega davka odmeri v skladu z veljavnimi mednarodnimi pogodbami o izogibanju dvojnega gospodarskega obdavčevanja. Prodajalec ne prevzema nikakršne odgovornosti za vračilo davka na dodano vrednost in/ali drugih veljavnih davkov kupcu, niti ne prevzema kakršne koli obveznosti, da bi kupcu pomagal pri vračilu davka na dodano vrednost in/ali drugih veljavnih davkov.
V primeru, da namerava kupec blago plačati na TRR prodajalca (z bančnim nakazilom, e-bančništvom, pošta, banka ...), je treba v drugem koraku košarice v spletni trgovini izbrati možnost »predračun«. Rok za plačilo je 3 delovne dni, po tem roku prodajalec ne jamči za dobavljivost naročenih artiklov. Obdelava naročila se začne od trenutka, ko je plačilo vidno na računu prodajalca. Če je bilo plačilo opravljeno po izteku roka in je blago na voljo, se začne postopek dostave. Če blago ni na voljo, bo prodajalec kupca obvestil o natančnem roku dostave ali pa bo prodajalec kupcu vrnil že plačani znesek.
Za izdelke na oddelku pohištva in spalnic, ki niso na zalogi in so na voljo po naročilu, je potrebno plačilo are v višini 30% vrednosti izdelka. Stranka potrdi naročilo s plačilom are v višini 30% ali več, ki ga nakaže na TRR prodajalca. Preostali znesek stranka plača pred dostavo ali na dan dostave naročila. Rok dobave je odvisen od zaloge in proizvodnje pri proizvajalcu oz. dobavitelju. Rok začne veljati od dneva prejema nakazila. O predvidenem roku dobave prodajalec stranko obvesti po elektronski pošti.
Več o načinih plačila si lahko preberete tukaj: www.harveynorman.si/nacini-placil.
Plačilo s kreditnimi ali debetnimi karticami poteka preko virtualnega POS sistema, imenovanega "Pay Way", zaščitenega s protokolom Secure Socket Layer (SSL). Preko spletne trgovine je možno plačilo s kreditnimi in/ali debetnimi karticami: Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro, Diners. Pri plačilu izdelka s kupčevo kreditno ali debetno kartico bo ponudnik plačilnih storitev zaračunal znesek naročila.
Po izdaji določenega naloga za plačilo na strankino kreditno ali debetno kartico se stranka odpoveduje vsakršni pravici do preklica in/ali spremembe izvršitve določenega plačilnega naloga. Takšna opustitev velja le za nepreklicnost plačilne transakcije in ne vpliva na pravice kupca v zvezi z odpovedjo pogodbe. V zvezi s tem je kupec odgovoren za vse stroške in škodo, ki bi lahko nastala prodajalcu v zvezi s tem.
Kupec je odgovoren za to, da ima pri ponudniku plačilnih storitev s kreditnimi ali debetnimi karticami zadostno dobroimetje za plačilo nakupa, da ima tudi sicer urejena vsa razmerja s tovrstnim ponudnikom plačilnih storitev, da je upravičen do plačevanja z uporabljeno kreditno ali debetno kartico ter da je ob podaji naročila podal popolne in pravilne podatke o uporabljeni kreditni ali debetni kartici. V nasprotnem primeru kupec odgovarja prodajalcu za vso škodo in stroške, ki bi prodajalcu v zvezi z navedeno kršitvijo nastali.
V primeru naročila izdelkov dobavitelja Miele veljajo naslednje omejitve glede največje dovoljene količine izdelkov pri posameznem naročilu:
Z objavo teh splošnih pogojev je seznanjen vsak kupec, ki sprejme te splošne pogoje z nakupom darilne kartice, kot tudi način poslovanja z darilnimi karticami, ki ga določajo ti splošni pogoji.
Zahtevek iz darilne kartice se nanaša na EAN črtno kodo, s katero je darilna kartica opremljena, in je namenjena vsakemu imetniku darilne kartice, pri čemer EAN črtne kode ni mogoče uporabiti samostojno. Izpolnitev terjatve iz darilne kartice ob njeni predložitvi lahko zahteva njen nosilec (imetnik), brez predložitve kakršnega koli identifikacijskega dokumenta.
Obveznost prodajalca na podlagi darilne kartice preneha, ko prodajalec prejme darilno kartico kot plačilno sredstvo za blago in/ali storitve, po preteku roka veljavnosti darilne kartice ali če darilna kartica postane neveljavna iz razlogov, navedenih v teh splošnih pogojih.
Prodajalec ne odgovarja za zlorabo darilne kartice in ni dolžan preverjati identitete imetnika. Prodajalec ne odgovarja za izgubo darilne kartice niti ni mogoče zahtevati preklica izgubljene/ukradene/uničene darilne kartice. Prodajalec obdrži rabljeno darilno kartico.
Izpolnitev obveznosti z darilno kartico zahteva prinosnik oziroma imetnik tako, da kartico izroči prodajalcu kot plačilo za nakup blaga in/ali storitev. Znesek je treba porabiti v celoti. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti darilne kartice, mora imetnik darilne kartice razliko doplačati. Za neporabljeni znesek se izda darilni bon. Vračilo plačane darilne kartice ni možno. Možno je tudi združiti več darilnih kartic za plačilo enega računa za blago ali storitve.
Imetnik darilne kartice lahko darilno kartico brez omejitev prenese na tretjo osebo. Prenos se izvede z izročitvijo darilne kartice. Novi imetnik darilne kartice z izročitvijo darilne kartice pridobi tudi vse pravice, ki jih je imel prejšnji imetnik kartice.
Prodajalec lahko zavrne izpolnitev obveznosti iz darilne kartice, če ugotovi, da je darilna kartica ponarejena ali da je njena veljavnost potekla ali da je kartica tako uničena, da ni mogoče ugotoviti njene vsebine.
Splošni pogoji poslovanja z darilno kartico veljajo od dneva objave dalje in so dostopni na spletni strani www.harveynorman.si, ter na vseh prodajnih mestih prodajalca v Republiki Sloveniji.
Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe vseh splošnih pogojev poslovanja z darilno kartico brez predhodnega obvestila.
Prodajalec je dolžan naročeno blago dostaviti na naslov znotraj Republike Slovenije, ki ga je kupec navedel v kupčevem naročilu, poslanem preko spletne trgovine. Naročene izdelke prodajalec dostavi do vhoda v stanovanjski objekt, če dostop do objekta ni omogočen, se dostava opravi do najbližjega mesta, kjer je možna. Prodajalec dostavi blago v stanovanje/hišo ali poslovne prostore v kolikor kupec izbere dostavo z vnosom proti doplačilu. To možnost lahko kupec izbere pred zaključkom nakupa v spletni trgovini.
Okvirni dobavni rok artiklov, ki so na zalogi, je od 3 do 10 delovnih dni. Navedeni rok predstavlja zgolj okvirni rok dostave. Predviden rok dostave in prevzema je informativen in se lahko spremeni glede na razpoložljivost zaloge in terminov dostave po posameznih poslovalnicah. Rok začne teči od trenutka, ko prodajalec prejme plačilo na žiro račun, oziroma ko je transakcija s kreditno ali debetno kartico avtorizirana. Cena stroškov dostave je vidna v košarici. Za izdelke, ki niso na zalogi in so naročeni, se prodajalec s kupcem dogovori za okviren dobavni rok glede na običajne dobavne roke s strani dobavitelja.
Prodajalec je odgovoren za pravočasno in urejeno odpremo blaga iz svojih poslovnih enot ter dostavo dobaviteljev, ni pa odgovoren za zamude, ki nastanejo zaradi odpremnih storitev, višje sile, kot tudi za vse primere nezmožnosti in/ali zamude pri dostavi, za kar so odgovorne dostavne službe.
Če dostava kupljenega blaga ni mogoča na naslov, ki ga navede kupec, ker kupca ob dogovorjenem času ni na navedenem naslovu, se iz njemu znanih razlogov plačajo stroški naslednje dostave, vse druge možne stroške zaradi neuspele dostave pa krije izključno kupec.
V primeru neuspešne dostave, če izdelek ni prevzet in kupec ni pisno obvestil prodajalca, ima prodajalec pravico hraniti blago po lastni izbiri na odgovornost kupca z obračunom stroškov skladiščenja na mesec in vztrajati pri izpolnitvi pogodbe, oziroma v 15 dneh odpovedati pogodbo in prodati blago tretjim osebam, pri čemer je kupec dolžan plačati pristojbino za stroške skladiščenja in manipulacije.
Izdelek se šteje za dostavljenega, ko kupec ali od kupca pooblaščena oseba podpiše pisno potrdilo o prevzemu in ga izroči dostavni službi. Kupec je ob prevzemu izdelka dolžan preveriti morebitne poškodbe, in če te obstajajo, poškodbe nemudoma prijaviti dostavljavcu, ki blago dostavi. Kupec je dolžan zavrniti pošiljko, ki ima vidne poškodbe. Če med dostavo opazite poškodbe blaga, prosimo, da poškodbe zabeležite na dokument ob dostavi in nas o tem nemudoma obvestite preko e-pošte ali pisno na naš naslov: HARVEY NORMAN TRADING d.o.o., Letališka cesta 3D, 1000 Ljubljana . V kolikor to ne storite, se šteje, da je bilo blago dostavljeno v brezhibnem stanju. Če opazite poškodbe na izdelku po odprtju embalaže, fotografije poškodb in embalaže, to pisno prijavite reklamacijskemu oddelku.
Prodajalec lahko v primeru opaženih težav pri izpolnitvi kupčeve plačilne obveznosti po lastni presoji prekliče pošiljko blaga ali odloži do popolne izpolnitve plačilnih obveznosti s strani kupca.Če se kupec odloči za osebni prevzem blaga, prodajalec poudarja, da mora kupec pred prevzemom od prodajalca prejeti obvestilo, da je blago pripravljeno za prevzem. Kupec bo o tem obveščen preko kontakta, ki ga je izbral ob naročilu blaga. Za kupce je omogočena spletna funkcija Klik & Prevzem, ki omogoča preverjanje zalog določenega blaga na določenem prodajnem mestu. Kupec lahko izbere prodajno mesto, kjer želi prevzeti blago in izbere želeni način plačila. Več informacij o uporabi funkcije Klik & Prevzem je na voljo na spletni strani: https://www.harveynorman.si/klik-in-prevzem.
Pred prevzemom blaga je potrebno v celoti plačati račun. Ob prihodu v skladišče je kupec dolžan pokazati račun kot dokazilo o nakupu. Prosimo, da prevzem blaga opravite z ustreznim vozilom, v skladu z dimenzijami, maso in karakteristikami kupljenega blaga. V primeru, da vozilo ni primerno za nakladanje blaga, lahko osebje skladišča zavrne izdajo blaga, da bi se izognili neželenim poškodbam blaga. Prosimo, da ob prevzemu blaga natančno pregledate embalažo in o morebitni poškodbi takoj obvestite osebje v skladišču . Ob prevzemu naročenega blaga se s podpisom izdajnice zavežete, da je blago pregledano, nepoškodovano in brez vidnih napak. Prodajalec ne odgovarja za škodo, ki bi lahko nastala po prevzemu blaga in med njegovim prevozom.
Blago iz zaloge in blago pripravljeno za prevzem je treba prevzeti najkasneje v 3 dneh po prejemu obvestila. V primeru, da blago ne bo prevzeto v navedenem roku, bo trgovina obračunala stroške skladiščenja, skladno z veljavnim cenikom . Če se blago ne prevzame v roku, lahko prodajalec ob določitvi ustreznega dodatnega roka in napovedi odstopa od pogodbe, od pogodbe odstopi in blago uporabi v druge namene. Stranka soglaša, da se stroški ležarine poračunajo z aro.
Ponudba prodajalca se nenehno posodablja in spreminja, zato prodajalec ne more zagotavljati stalnih zalog. Prodajalec priporoča nakup vseh izdelkov iz iste kolekcije hkrati. Prodajalec ne prevzema odgovornosti za naknadne spremembe dizajna ali specifikacij izbrane kolekcije ali za nemožnost ponovne dobave.
Več o dostavi blaga si lahko preberete na www.harveynorman.si/dostava.
Kupec se zavezuje, da bo zagotovil neoviran vnos blaga v prostor, za katerega je namenjeno, ter ustrezen dostop za dostavno vozilo. Dostavna služba ne bo opravila vnosa v primeru, da obstaja možnost poškodbe blaga ali vnos iz varnostnih razlogov ni mogoč. Za varno in neškodljivo raztovarjanje blaga mora biti dostop za dostavno vozilo ustrezen in neoviran.
Kupec se zavezuje, da bo zagotovil ustrezno pot za vnos blaga v stanovanje ter zaščitil površine (tla, stene) in opremo v stanovanju pred nezaželenimi poškodbami. Kupec naj predhodno izmeri vsa vrata, hodnike, dvigala, da preveri, ali je možno blago vnesti v prostor. Najmanjša širina vrat mora biti 80 cm. Za vnos blaga v stanovanje dostavna služba ne bo odstranjevala vrat ali oken ali uporabljala mehanizacije za dvigovanje. Če je dostop do stanovanja otežen ali značilnosti objekta ne dopuščajo vstopa (ozek hodnik ali ozko stopnišče, spiralno stopnišče), vnos blaga v prostor ne bo izveden. V tem primeru bo dostavna služba zagotovila dostavo blaga do najbližje možne točke.
V primeru, da ima dostavna služba zaradi oteženega dostopa in značilnosti objekta težave pri vnašanju blaga v prostor, za katerega je namenjeno, lahko blago pusti v drugem prostoru vašega doma. Če kljub težavnemu vstopu še vedno želite, da dostavna služba poskuša opraviti vnos, prevzemate vso odgovornost za morebitno poškodbo blaga, pa tudi tal, sten ali druge opreme v okolici.
Prodajalec ne prevzema odgovornosti za škodo, ki bi nastala, če prostor ni ustrezno zaščiten. Vse zahtevke za škodo, ki nastanejo ob dostavi in vstopu v stanovanje, je potrebno pisno zabeležiti na dokument ob dostavi ter v roku 3 delovnih dni pisno prijaviti reklamacijskemu oddelku . Vašo zahtevo bomo posredovali našim zunanjim sodelavcem za dostavo, ki bodo dodatno poskrbeli za rešitev. Ob prevzemu naročenega blaga se s podpisom dostavnice zavežete, da ste blago prejeli v dogovorjenem času, da je blago pregledano, nepoškodovano in brez vidnih napak.
Če je blago kot predmet nakupa klimatska naprava z montažo, kupec potrjuje, da so z nakupom blaga krite naslednje storitve montaže s strani predstavnikov prodajalca ali dostavljavca. Osnovna montaža klimatske naprave obsega:
Osnovna montaža TV obsega:
Kupec nas mora o morebitni neskladnosti blaga skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena in nam hkrati omogočiti pregled izdelka. Potrošnik v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost. Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik sporoči osebno, pri čemer se mu o tem izda potrdilo, oziroma pisno na e-naslov: info@harveynorman.si ali preko spletne povezave www.harveynorman.si/reklamacije. Prodajalec pisno odgovori kupcu najkasneje v roku 8 dni od prejema reklamacije, in sicer tako, da kupcu pisno odgovori na zadnji prodajalcu posredovani naslov oz. elektronski naslov in mu poda nadaljnja navodila. Potrošnik mora prodajalcu omogočiti, da blago, za katerega zatrjuje, da je neskladno, pregleda.
Prodajalec odgovarja za neskladnost blaga v skladu z določili civilnega prava. Za potrošnike veljajo zakonska določila s področja varstva potrošnikov, tudi če odstopajo od v nadaljevanju navedenih pravil. Prodajalec ne odgovarja za neskladnost blaga, ki se pokaže potem, ko mineta dve leti od dneva dobave blaga.
Kupec je dolžan izdelek, ki ga je prodajalcu izročil v obravnavo, po zaključku obravnave tudi prevzeti. Po končani obravnavi blaga bo prodajalec kupca obvestil o prevzemu reklamiranega blaga v poslovalnici (blago, ki je popravljeno iz naslova garancije/neskladnosti, pregledano blago itd.). Prodajalec lahko izdelek pošlje kupcu tudi neposredno na njegov poštni naslov. Reklamirano blago je potrebno prevzeti iz poslovalnice najkasneje v 3 dneh po prejetem prvem obvestilu. V primeru, da se blago ne prevzame v navedenem roku, lahko prodajalec ob določitvi ustreznega dodatnega roka, blago preneha hraniti in blago posreduje v uničenje ali uporabi v druge namene.
V kolikor kupec odstopi od pogodbe zaradi neskladnosti blaga bo prodajalec izvedel vrnitev vplačila nemudoma, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 8 dni po prejemu blaga ali dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj. Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku na kartico, s katero je plačal svoj nakup, ali na izbrani TRR, ki ga potrošnik zapiše na vračilnem zahtevku. Za čas bančne obdelave vračila plačila prodajalec ne odgovarja.
Garancijski pogoji začnejo teči z dnem prejema blaga kupca, prodajalec pa kupcu jamči, da bo izdelek v garancijskem roku pravilno deloval. Servisna mreža zastopnikov proizvajalca se zavezuje, da bo na zahtevo kupca, predloženo v garancijskem roku na lastne stroške, v lastnih ali pogodbenih servisnih prostorih odpravila vse okvare in tehnične okvare izdelka, nastale zaradi normalne uporabe, v času veljavnosti garancije. Če napaka ni odpravljena v zakonsko določenem roku po prejemu izdelka v servis, se servis zavezuje, da bo izdelek zamenjal z novim ali kupcu vrnil denar, v dogovoru s prodajalcem.
Vsem električnim napravam je priložen garancijski list s seznamom pooblaščenih serviserjev, pri ne-tehničnih izdelkih pa kupec svoje pravice uveljavlja na podlagi računa. Prodajalec odgovarja za neskladnost izdelka v skladu z določili OZ, ZVPot-1 in ostalih veljavnih predpisov s področja varstva potrošnikov.
Stranki izključujeta prodajalčevo odgovornost za kakršno koli nadaljnjo škodo na osebah in stvareh razen na kupljenem izdelku, če je taka škoda nastala zaradi naklepa ali malomarnosti kupca ali oseb, za katere je kupec odgovoren.
Za vse, česar prodajalec ni opredelil v tem poglavju, se uporabljajo določila OZ in ZVPot-1.
Zadevni 14-dnevni rok začne teči od dneva, ko je blago, ki je predmet pogodbe, izročeno potrošniku ali tretji osebi, ki jo določi potrošnik, ki ni prevoznik. Če je potrošnik naročil, da se z enim naročilom dostavi več kosov blaga posebej, ali če je blago dobavljeno v več kosih ali več pošiljkah, teče rok od dneva, ko potrošnik ali tretja oseba, ki jo določi potrošnik (in to ni prevoznik), izročil v posest zadnji kos ali zadnjo pošiljko blaga. Pogodba se šteje za odpovedano v trenutku, ko prodajalec prejme obvestilo.
Potrošnik je dolžan blago dostaviti ali poslati na naslov, s katerega je bilo poslano, brez nepotrebnega odlašanja, v vsakem primeru pa najkasneje v 14 dneh od dneva, ko je prodajalcu poslal svojo odločitev o enostranski odpovedi pogodbe. Pogodba se šteje za odpovedano v trenutku, ko prodajalec prejme pisno obvestilo.
Prodajalec se zavezuje, da bo najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu, vrnil potrošniku celoten znesek vplačanih sredstev (povečan za zakonite obresti po obrestni meri poslovne banke, pri kateri vodi transakcijski račun). Prodajalec lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prejema vrnjenega blaga, oziroma do prejema dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj. Za čas bančne obdelave vračila plačila prodajalec ne odgovarja. Vračilo bo izvedeno z enakim plačilnim sredstvom, ki ga je potrošnik uporabil pri plačilu. V primeru, da se potrošnik drugače strinja z vračilom plačanega zneska, ne nosi nobenih stroškov v zvezi z vračilom.
V primeru zavrnitve prevzema blaga potrošnik nosi tudi stroške vračila blaga. V primeru pošiljke z odkupnino ima prodajalec pravico, da potrošniku zaračuna stroške dostave in vračila blaga.
V primeru odpovedi pogodbe je vsaka stranka dolžna drugi vrniti tisto, kar je prejela po pogodbi, v skladu z določili teh splošnih pogojev. To pomeni, da prodajalec vrne kupnino z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je potrošnik uporabil za plačilo, potrošnik pa vrne kupljeno blago brez odlašanja in nosi stroške vračila blaga.
V skladu z veljavnim ZVPot-1 je potrošnik odgovoren za morebitno poslabšanje kupljenega izdelka, ki je posledica ravnanja s kupljenim izdelkom, razen tiste, ki je bila potrebna za ugotavljanje narave, lastnosti in funkcionalnosti blaga.
Potrošnik ni upravičen do odpovedi v primerih, predpisanih z veljavnim ZVPot-1, zlasti če:
Ne glede na zapisano v prejšnjem odstavku pa lahko potrošnik takoj odstopi od pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve, če:
Po odstopu od pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve se potrošnik vzdrži uporabe digitalne vsebine ali digitalne storitve in je ne daje na voljo tretjim osebam.
Več o obdelavi in varovanju osebnih podatkov s strani prodajalca si lahko preberete na naslednji povezavi: www.harveynorman.si/politika-zasebnosti-in-varstvo-osebnih-podatkov.
Kupec lahko svoje zahteve, pritožbe, ugovore, izjave, kakor tudi morebitne pohvale prodajalcu posreduje v pisni obliki na naslov: HARVEY NORMAN TRADING d.o.o., Letališka cesta 3D, 1000 Ljubljana, po e-pošti na naslov: info@harveynorman.si ali osebno v razstavnem prostoru oziroma poslovalnici prodajalca, iz katerega je bil izdelek dostavljen.
Za pogodbe, sklenjene na podlagi teh splošnih pogojev, velja veljavna zakonodaja glede na sedež prodajalca. Uporaba Konvencije ZN o mednarodni prodaji blaga je izključena.
Kupec potrjuje, da je seznanjen, da so trenutni splošni pogoji podvrženi stalnim spremembam in izboljšavam, zato kupec za vse prihodnje nakupe prevzema odgovornost, da je seznanjen z veljavnimi splošnimi pogoji, ki veljajo za nakupe v poslovalnicah prodajalca.
Spremembe teh pogojev in določil pogodb, sklenjenih na podlagi teh splošnih pogojev, so možne le na podlagi pisnega dogovora pogodbenih strank. Ustne pogodbe in/ali dogovori niso dovoljeni.
Prodajalec si pridržuje pravico do kakršnihkoli sprememb splošnih pogojev kadarkoli in brez predhodnega opozorila.
Prodajalec in potrošnik oziroma kupec bosta morebitne spore poskušala reševati mirno in sporazumno, sicer pa se lahko vloži tožba na stvarno pristojno sodišče v Ljubljani.
V Ljubljani, 1.7.2025
HARVEY NORMAN TRADING d.o.o.