O PODJETJU HARVEY NORMAN

Podjetje Harvey Norman v svetovnem merilu sodi med vodilne ponudnike prvovrstnega pohištva, najsodobnejše tehnologije in vrhunskih gospodinjskih aparatov. Uspešno, dinamično in moderno okolje je kraj, kjer je kupec vedno na prvem mestu. To označuje tudi naš slogan »Zaupanja vreden nakup«.

Od začetkov, leta 1982 v Avstraliji, Harvey Norman žene naprej neustavljiva želja po presežkih, kar se kaže v mreži več kot 300 poslovalnic na osmih tržiščih različnih celin. Na naših tleh je avstralsko podjetje prisotno od leta 2002, ko se je odprla prva trgovina v ljubljanskem nakupovalnem središču BTC. Danes Harvey Norman v Slovenji ponuja skupno kar 33.000 m² nakupovalnih površin, ki se poleg Ljubljane nahajajo še v Mariboru, Celju, Novem mestu in Kopru. Seveda pa tako obsežnega razvoja ne bi bilo brez naših zaposlenih, ki s svojo pripadnostjo in ambicijami skrbijo, da Harvey Norman raste še naprej.

POSLOVALNICE

Ljubljana

Letališka c. 3d

Koper

Ankaranska c. 3c

Celje

Kidričeva 26a

Ljubljana

Letališka c. 3d

Novo mesto

Ljubljanska c. 95

Maribor

Bohova 1a

DELO V HARVEY NORMANU

Zaposleni – srce podjetja

Za široko ponudbo izdelkov priznanih domačih in tujih proizvajalcev, edinstveno nakupovalno izkušnjo in izjemnimi pogoji financiranja stoji naša neprekosljiva ekipa strokovno usposobljenega osebja, kjer vsak zaposleni šteje. Zavedamo se, da uspeh kolektiva pomeni uspeh podjetja, zato se trudimo biti dober delodajalec v vseh pogledih in na vseh področjih. V Sloveniji trenutno nudimo delovno mesto več kot 370 zaposlenim. Število zaposlenih se z razvojem podjetja nenehno povečuje in zato vedno iščemo nove talente.

Mesto, kjer vsak posameznik šteje

Harvey Norman sestavljajo zaposleni, ki svoje delo opravljajo s strastjo in željo, zato kot zaposlovalec vsakemu nudimo spoštljivo delovno okolje, stimulativno plačilo, strokovna izobraževanja, posebne ugodnosti za zaposlene in priložnost kariernega razvoja.

NAŠE VREDNOTE

Naše vrednote so ključ uspeha in napredka našega podjetja. Pohvalimo se lahko z izjemno energijo in podjetnostjo. Stranke so naša prioriteta, zato jim vedno ponujamo najboljši izbor izdelkov po najugodnejših cenah in vrhunsko kakovost naših storitev. Naše poslanstvo je postati vodilni trgovec na področju pohištva, spalnic, kuhinj, avdio video izdelkov, gospodinjskih aparatov in računalnikov v Sloveniji.

Z optimizmom do uspeha

Pri našem delovanju nas vedno vodita podjetniški duh in načelo uspešnosti, ob tem pa nikoli ne pozabimo na zabavo, ustvarjalnost in nagrajevanje. Naše delovno okolje je vedno pozitivno in optimistično, zato lahko strankam ponudimo le prvovrstne storitve.

Spoštovanje & zaupanje

Naše poslovanje je vedno etično in spoštljivo. Med nami je dobrodošel vsak, zato naš tim sestavljajo zaposleni različnih starosti, spolov, kulturnih in izobraževalnih ozadij. Smo delodajalec, ki redno izpolnjuje svoje obljube in dolžnosti, podpira svoje zaposlene, ceni poštenost in zna prepoznati odlične delavce.

Timska povezanost

Vsak član našega tima je strokovnjak za svoje področje, vendar pa svoja znanja in izkušnje z veseljem deli naprej. Prav vsak zaposleni se lahko v primeru vprašanj obrne na svojega sodelavca ali vodjo. Znotraj podjetja razvijamo naše potenciale, da našim strankam ponudimo le najboljše.

PODROČJA DELA

Kot eden največjih ponudnikov pohištva in elektronike v Sloveniji omogočamo številne različne možnosti za zaposlitev, poslovno uspešnost in osebno rast. V petih trgovinah po Sloveniji in na sedežu podjetja v Ljubljani zaposlujemo ljudi najrazličnejših znanj. Preverite, kje bi lahko vi prispevali svoj delček v našem mozaiku!

Vodenje oddelkov

Prodaja

Skladišče in logistika

Head office

Marketing

Merchandising

Administracija in računovodstvo

Spletna trgovina

ZGODBE ZAPOSLENIH

MATIJA TERNOVŠEK
Vodja pohištvenega oddelka, Maribor

1. Kdaj in kako ste začeli vašo karierno pot v podjetju Harvey Norman?
Svojo pot v Harvey Normanu sem začel kot študent, ko sem v skladišču celjske trgovine pomagal pri prevzemanju in sortiranju blaga.

2. Ste se za mesto vodje pohištvenega oddelka prijavili ali ste do njega napredovali?
Do mesta vodje pohištvenega oddelka sem napredoval skozi leta dela in različne funkcije znotraj podjetja. Kot rečeno, svojo kariero sem začel v skladišču, od koder sem šel delat v administracijo in nato na oddelek s pohištvom. Tam sem najprej skrbel za razstavne eksponate, kmalu pa sem začel delati tudi v prodaji. Ko je moj takratni nadrejeni napredoval v vodjo oddelka poslovalnice v Mariboru, mi je ponudil mesto njegovega namestnika. Priložnost sem z veseljem zagrabil in delo namestnika vodje opravljal 2 leti. Nato pa sem tudi sam postal vodja pohištvenega oddelka, sprva v poslovalnici Celje in zdaj že več kot 3 leta v mariborski trgovini.

3. Kaj je vaš največji dosežek v Harvey Normanu, na katerega ste še posebej ponosni?
Zagotovo to, da sem v podjetju zaposlen že toliko let in da se še vedno vsak dan znova veselim novih izzivov.

4. Kakšne lastnosti mora po vašem mnenju imeti dober vodja oddelka?
Dober vodja zna dobro oceniti vsako situacijo in se ji prilagoditi na ustrezen način.

5. Kakšen nasvet bi dali nekomu, ki se želi zaposliti v Harvey Normanu?
Če si resnično želite zaposlitve v našem podjetju, stopite v stik z nami. Dobre delavce znamo vedno prepoznati in jih ustrezno nagraditi.

KATJUŠA GAJSER
Vodja marketinga, Ljubljana

1. Kaj je bil glavni razlog, da ste se pridružili ekipi Harvey Norman?
Ekipi Harvey Norman sem se pridružila že malce več kot desetletje nazaj in nikakor ne slučajno. Zanimalo me je delo v mednarodnem podjetju in čeprav sta bili takrat v Sloveniji šele dve Harvey Norman trgovini, ena v Ljubljani, druga v Kopru, se je že takrat čutilo, da bo narava dela precej drugačna od vsega, kar sem doživela poprej.

2. Kaj bi rekli, da je bil ključ do uspeha v vaši Harvey Norman karieri?
Menim, da je bil moj glavni adut vedno to, da se rada učim, hitro prilagajam in da se ne ustrašim izziva, velika prednost Harvey Normana pa je v tem, da ima prav vsak možnost napredovanja. Sama sem začela na delovnem mestu referenta za reklamacije, danes pa vodim ekipo ljudi najbolj kreativnega oddelka v podjetju.

3. Kaj predstavlja najbolj zanimiv del vaše službe?
Najbolj zanimiv del moje službe so – ljudje, tako sodelavci kot kupci. Na eni strani to, kako iz sebe in vsakega posameznika v ekipi potegniti najboljše ter po drugi strani večni izziv, ki ga predstavlja iskanje načinov, kako v poplavi najrazličnejših oglasov poskrbeti, da so izdelki in storitve iz naše ponudbe kupcem kar najbolje predstavljeni. V ljudeh je ključ do vsega, in to je tista spremenljivka pri mojem poslu, ki me vedno znova preseneča.

4. Kako poteka delovni dan vodje marketinga?
Delovni dan vodje marketinga se pravzaprav nikoli zares ne konča, kar pa ne pomeni, da sem cele dneve zaprta v pisarni, daleč od tega. Gre le za to, da se ideje ne osredotočajo na 8 urni delovnik, ampak se porodijo kjerkoli in kadarkoli. Seveda pa obstajajo tudi konstante, vedno nas lovijo roki za oddajo materialov, bodisi pošiljanje katalogov v tisk ali izdelava tv, radijskih in časopisnih oglasov ter, jasno, spremljanje konkurence in skrb, da se vsak cent, vložen v oglaševanje, pozna na prodaji.

5. Opišite vašo službo s tremi besedami.
Zahtevna, zanimiva, zabavna. Vrstni red pa je odvisen od dneva.

6. Kakšen nasvet bi dali nekomu, ki se želi zaposliti v Harvey Normanu?
Vsak nov dan je nova priložnost za rast, zato sprejemaj izzive z odprtimi rokami. Harvey Norman je podjetje usmerjeno v razvoj zaposlenih in širitev svoje mreže trgovin, kar ponuja možnost nadaljnjega razvoja vsakemu posamezniku, ki se odloči pridružiti naši ekipi.

DANIJEL JUKIĆ
Vodja skladišča, Ljubljana

1. Koliko časa ste zaposleni v podjetju Harvey Norman in kdaj ste postali vodja skladišča v Ljubljani?
Veliki družini Harvey Norman sem pridružil pred devetimi leti. Vodja skladišča sem postal dobri dve leti nazaj, od tega se zadnjih 9 mesecev trudim v Ljubljani.

2. Kakšno delo ste opravljali na začetku kariere v Harvey Normanu?
Svojo pot v Harvey Normanu sem začel kot skladiščnik, nato pa sem 7 let opravljal delo namestnika vodje skladišča.

3. Kakšne lastnosti mora imeti dober vodja skladišča?
Dober vodja zna svojim sodelavcem predajati znanje, zna jih nasmejati, jim pomagati in moralno dvigniti v težkih trenutkih. Dober vodja je vedno odkrit in zna poslušati. Slednje je še posebej pomembno, saj ni nujno, da vodja vse ve, včasih mu lahko njegova ekipa pomaga z idejami in nasveti, ki so veliko boljši od njegovih.

4. Kaj je bil vaš največji izziv, ki ste ga uspeli premagati v službi?
Pri nas v skladišču je vsak dan nov izziv. Najbolj pa si štejem v čast, da mi je uspelo vse sodelavce povezati v eno ekipo, ki skupaj dela in diha. To je bil zame osebno največji podvig.

5. Naštejte 5 stvari, ki so vam najbolj všeč pri vašem delu.
Pri mojem delu mi je všeč, da se vsak dan znova spoprijemam z novimi izzivi, da se veliko smejim in da se veliko učim. Predvsem sem vesel, da delo ni monotono, najbolj pa mi je všeč, da 8 ur mine, kot bi bile 4.

6. Kakšen nasvet bi dali nekomu, ki se želi zaposliti v Harvey Normanu?
Moj nasvet za bodoče novo zaposlene: če želiš postati vodja, direktor, koordinator ipd., potem delaj, razmišljaj, se obnašaj kot, da si že in postal boš. Vsaka pot ni lahka, ampak se na koncu obrestuje.

SLAVICA RAMŠAK POGOREVC
Oddelek bele tehnike, Celje

1. Kako se je začela vaša karierna pot v Harvey Normanu?
V Harvey Normanu sem se zaposlila decembra leta 2013. Sprva sem opravljala delo blagajničarke na računalniškem oddelku, nato pa sem bila premeščena na oddelek gospodinjskih aparatov, kjer še danes delam kot prodajalka.

2. Kako je podjetje Harvey Norman vplivalo na vaš karierni in osebni razvoj?
Harvey Norman zelo dobro vpliva na moj poklicni in osebni razvoj, saj imam z različnimi izobraževanji priložnost nadgrajevati svoje znanje. Saj veste, kdor več zna, več velja. Vsaka novo naučena stvar pozitivno vpliva tudi na gradnjo moje samozavesti.

3. Kaj najbolj cenite v vašem delovnem okolju?
V našem delovnem okolju najbolj cenim dobre sodelavske odnose in dobre odnose z našo vodjo Lidijo ter njeno namestnico Andrejo. Na našem oddelku mi je všeč tudi to, da se vedno dogaja nekaj novega in da ni nikoli dolgčas. Poleg tega pa zelo cenim priložnost, da lahko prodajalci v Harvey Normanu z dobro prodajo pridemo do lepega zaslužka.

4. Naštejte 3 stvari, ki se jih najbolj veselite, ko pridete v službo.
Vsak dan znova se najbolj veselim mojih sodelavcev, novih prodajnih izdelkov in zadovoljnih strank.

5. Kakšen nasvet bi dali nekomu, ki se želi zaposliti v Harvey Normanu?
Vsakemu, ki razmišlja o zaposlitvi v Harvey Normanu, bi želela povedati, da je Harvey Norman zelo dobro podjetje, kjer imamo zaposleni lepe, poštene in spoštljive odnose. Podjetje omogoča tudi dober zaslužek in številne ugodnosti za zaposlene.

ZAPOSLITE SE V HARVEY NORMANU

Postanite del naše ekipe!

V Harvey Normanu smo medse vedno pripravljeni sprejeti delovne in entuziastične ljudi. Priložnost za zaposlitev nudimo v petih trgovinah in na sedežu podjetja v Ljubljani. Vabimo vas, da pregledate naša aktualna razpisana delovna mesta in se pridružite veliki skupini podobno razmišljujočih ljudi, ki jih povezuje strast do prodaje.

RAZPISANA DELOVNA MESTA

Upravljavec osebnih podatkov je Harvey Norman Trading d.o.o.. Osebni podatki iz prijave na prosto delovno mesto se bodo obdelovali le za namen izbora in selekcije kandidatov za delovno mesto, na katerega se prijavljate in se bodo po zaključenem izbirnem postopku zbrisali. Posameznik s poslano prijavo na delovno mesto soglaša z obdelavo osebnih podatkov iz prijave za ta namen. Soglasje za obdelavo podatkov lahko kadarkoli prekličete s poslano zahtevo na e-naslov vop@harveynorman.si. V tem primeru vaše prijave ne bomo obravnavali v postopku izbora in selekcije kandidatov, osebne podatke pa bomo zbrisali.

Primerjava
Vaš seznam za primerjavo je prazen.