Splošni pogoji poslovanja

    1. Podatki o podjetju
    2. HARVEY NORMAN TRADING družba za trgovino d. o. o., Letališka cesta 3D, 1000 Ljubljana.



      Podjetje je v sodni register vpisano pod matično številko: 1519727000.



      E-naslov: info@harveynorman.si; telefonska številka: 01 585 50 00*.



      *Cena klica in obračunska enota za klice se obračunava po ceni klica po fiksnih omrežjih uporabnikovega telekomunikacijskega operaterja.



    1. Prodajna mesta
      • PE Ljubljana
        • Naslov: Letališka cesta 3D, 1000 Ljubljana
        • E-naslov: info@harveynorman.si
        • Tel. št.: 01 585 50 00
      • PE Maribor
        • Naslov: Bohova 1a, 2000 Maribor
        • E-naslov: info@harveynorman.si
        • Tel. št.: 01 585 50 00
      • PE Celje
        • Naslov: Kidričeva 26A, 3000 Celje
        • E-naslov: info@harveynorman.si
        • Tel. št.: 01 585 50 00
      • PE Koper
        • Naslov: Ankaranska cesta 3C, 6000 Koper
        • E-naslov: info@harveynorman.si
        • Tel. št.: 01 585 50 00
      • PE Novo mesto
        • Naslov: Ljubljanska cesta 95, 8000 Novo mesto
        • E-naslov: info@harveynorman.si
        • Tel. št.: 01 585 50 00

 

      Splošni pogoji poslovanja (v nadaljevanju: splošni pogoji) urejajo razmerje med stranko (kupcem oz. potrošnikom) (v nadaljevanju: kupec) in podjetjem HARVEY NORMAN TRADING d.o.o. (v nadaljevanju: prodajalec) glede veljavnosti pogodbenega razmerja s kupcem, cen izdelkov, pogojev in načinov plačila, dostave izdelkov in drugih storitev, ki jih ponuja prodajalec, jamčevalnih zahtevkov kupca, ter drugih vprašanj, pomembnih za sklenitev kupoprodajne pogodbe na prodajnih mestih prodajalca.



      Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z določili Obligacijskega zakonika (v nadaljevanju: OZ), Zakona varstvu potrošnikov (v nadaljevanju: ZVPot-1) ter drugo relevantno področno zakonodajo.



      Prodajalec si pridržuje pravico, da kadarkoli spremeni splošne pogoje.



      Ti splošni pogoji so sestavni del vseh pogodb, sklenjenih med prodajalcem in kupcem na prodajnih mestih prodajalca ali drugo osebo, ki je s prodajalcem v pravno poslovnem razmerju. Določbe teh splošnih pogojev veljajo tudi za vse ponudbe, predračune, pravno poslovne izjave in druge pravne poslovne storitve, ki izhajajo iz poslovnega razmerja med prodajalcem in kupcem.



      Vsi nadaljnji dogovori (med in po sklenitvi pogodbe / naročila) veljajo samo v pisni obliki, ki so navedeni na pogodbi / naročilu / računu.



    1. Splošni pogoji
      1. Veljavnost splošnih pogojev
      2. Kupec je dolžan sprejeti splošne pogoje v obliki, kot so, če želi sodelovati in nastopati v pravno poslovnem razmerju s prodajalcem. Ti splošni pogoji veljajo poleg vseh drugih predpisov, vključno s predpisi o varstvu potrošnikov. Splošni pogoji so oblikovno in vsebinsko zavezujoči z dnem sklenitve pogodbe. Ti splošni pogoji veljajo od 1. 7. 2025 dalje.



        Navedeni pogoji poslovanja se lahko kadarkoli spremenijo, zato prodajalec predlaga kupcu, da jih prebere ob vsakem nakupu. Vsaka verzija pogojev poslovanja je posebej datirana.



        Vse pogodbe, sklenjene med prodajalcem in kupcem v zvezi z nakupom izdelkov prodajalca, urejajo določila teh splošnih pogojev in določila ZVPot-1, OZ ter drugih relevantnih področnih predpisov.



        Ti splošni pogoji so objavljeni na spletni strani prodajalca www.harveynorman.si in so dostopni na vseh prodajnih mestih prodajalca v Sloveniji. Kupec ima možnost, da splošne pogoje shrani na svojem računalniškem sistemu ali pa jih natisne.



      1. Neveljavnost drugih pogodbenih določil
      2. Ti splošni pogoji veljajo kot primarni in obvezni vir prava, ki ureja pravno razmerje med prodajalcem in kupcem in imajo v tem smislu prevladujoč učinek nad vsemi drugimi možnimi viri ter nadomeščajo vse druge pisne ali ustne splošne pogoje drugih oseb, ki odstopajo od teh splošnih pogojev. V primeru kakršnega koli neskladja med temi splošnimi pogoji in vsemi drugimi veljajo ti splošni pogoji, razen če se stranki pisno dogovorita drugače.



      1. Definicije
      2. Kupec je vsaka pravna ali fizična oseba, ki je obiskovalec trgovine in kupi vsaj en izdelek v fizični trgovini. Kupec je lahko le polnoletna in poslovno sposobna oseba. Kupoprodajne pogodbe lahko v imenu in za račun mladoletnih in poslovno popolnoma nesposobnih oseb sklepajo njihovi zakoniti zastopniki ali skrbniki. Delno poslovno sposobne osebe lahko sklenejo pogodbo le s soglasjem zakonitega zastopnika ali skrbnika. Prodajalec ne odgovarja za dejanja v nasprotju s tem določilom. Za pravne osebe se glede zastopanja uporabljajo določbe OZ.



        Določbe splošnih pogojev, ki se nanašajo na pravne osebe, se uporabljajo tudi za fizične osebe, ki niso potrošniki, torej za fizične osebe, ki pridobivajo ali uporabljajo blago, storitve in digitalno vsebino za namene svoje poklicne ali pridobitne dejavnosti.



        Kupoprodajna pogodba je dvostranski dogovor v pisni obliki, sklenjen med prodajalcem in kupcem. Za sklenitev pogodbe se šteje tudi ponudba oziroma predračun, ki ga prodajalec pošlje kupcu in ga ta sprejme oziroma potrdi. Splošni pogoji veljajo za del kupoprodajne pogodbe.



        Predmet pogodbe je blago iz prodajnega programa prodajalca.



        Storitve – dodatne storitve, kot so dostava, montaža in podobno, ki jih za kupce poleg zaposlenih prodajalca izvajajo tudi zunanji izvajalci, s katerimi ima prodajalec sklenjene pogodbe in dogovorjen cenik. Storitve se obračunajo po veljavnem ceniku.



      1. Veljavnost odnosov s tujimi državljani
      2. Ti splošni pogoji veljajo tudi za fizične osebe z državljanstvom, ki ni državljanstvo Republike Slovenije, in pravne osebe, ki imajo sedež zunaj Republike Slovenije, ne glede na morebitne razlike v pravnem ali zakonskem položaju kupca, in ne glede na njegovo dejansko sposobnost razumevanja slovenskega jezika, v katerem so sestavljeni ti splošni pogoji.



        Ti splošni pogoji veljajo tudi za osebe brez državljanstva, pa tudi za osebje tujih diplomatsko-konzularnih predstavništev ter za častne konzule in konzulate tujih držav na ozemlju Republike Slovenije.



        Nakup in osebni prevzem je možen za vse fizične in pravne osebe, ki izpolnjujejo pogoje iz prvega odstavka 3.3 točke teh splošnih pogojev, vključno z osebami iz prvega in drugega odstavka tega poglavja.



      1. Dostopnost informacij
      2. Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu pred sklenitvijo pogodbe oziroma preden kupca zavezuje ponudba na jasen in razumljiv način zagotovil naslednje informacije:
        • identiteto podjetja (naziv in sedež podjetja, matična številka)
        • kontaktne podatke, ki kupcu omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (naslov e-pošte, telefonska številka),
        • bistvene značilnosti blaga, storitev ali digitalne vsebine (vključno s poprodajnimi storitvami, garancijami in davki),
        • dostopnost izdelkov,
        • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave, stroški dostave),
        • nedvoumno določene končne cene blaga, storitve ali digitalne vsebine,
        • način in pogoje plačila in dostave,
        • časovno veljavnost ponudbe,
        • seznanitev z zakonskim jamstvom za skladnost blaga, storitve ali digitalne vsebine,
        • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci,
        • informacijo o združljivosti in interoperabilnosti blaga z digitalnimi elementi, digitalne vsebine ali digitalne storitve, s katero je podjetje seznanjeno oziroma bi moralo biti seznanjeno,
        • funkcionalnost, vključno z veljavnimi ukrepi za tehnično zaščito blaga z digitalnimi elementi, digitalne vsebine ali digitalne storitve, kadar je to primerno.
      3. Splošno o načinu plačila
      4. Vse cene izdelkov v poslovalnicah prodajalca so navedene v evrih (EUR). Cene vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Cene izdelkov ne vključujejo stroškov dostave, vnosa, montaže, manipuliranja in drugih stroškov ločenih storitev. Cene vseh storitev so navedene v skladu z veljavnim cenikom. Popusti se ne seštevajo.



        Prodajalec kupcu omogoča plačilo nakupa na naslednje načine:
        • plačilo z gotovino,
        • plačilo s plačilno kartico (Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro, Diners),
        • plačilo s predračunom,
        • plačilo z obročnim plačilom NLB Buy&Go,
        • plačilo z obročnim plačilom Leanpay,
        • plačilo na obroke z Diners, Visa in Mastercard kartico,
        • plačilo s Paypal-om.
        Kupec potrjuje in soglaša, da lahko njegov ponudnik plačilnih storitev za namen izpolnjevanja plačilnih obveznosti kupcev do prodajalca zaračuna kupcu transakcijske stroške, ki prodajalcu niso znani. Kupec se strinja, da bo sam nosil vse te stroške.



        Če je kupec oseba, ki ni državljan ene od držav članic Evropske unije, se možnost odbitka vstopnega davka odmeri v skladu z veljavnimi mednarodnimi pogodbami o izogibanju dvojnega gospodarskega obdavčevanja. Prodajalec ne prevzema nikakršne odgovornosti za vračilo davka na dodano vrednost in/ali drugih veljavnih davkov kupcu, niti ne prevzema kakršne koli obveznosti, da bi kupcu pomagal pri vračilu davka na dodano vrednost in/ali drugih veljavnih davkov.



        V primeru, da namerava kupec blago plačati na TRR prodajalca (z bančnim nakazilom, e-bančništvom, pošta, banka) je rok za plačilo blaga 3 dni. Po tem roku prodajalec ne jamči za dobavljivost naročenih artiklov. Obdelava naročila se začne od trenutka, ko je plačilo vidno na računu prodajalca. Če je bilo plačilo opravljeno po izteku roka in je blago na voljo, se začne postopek dostave. Če blago ni na voljo, bo prodajalec kupca obvestil o natančnem roku dostave ali pa bo prodajalec kupcu vrnil že plačani znesek.



        Za izdelke na oddelku pohištva in spalnic, ki niso na zalogi in so na voljo po naročilu, je potrebno plačilo are v višini 30% vrednosti izdelka. Stranka potrdi naročilo s plačilom are v višini 30% ali več, ki ga nakaže na TRR podjetja. Preostali znesek stranka plača pred dostavo ali na dan dostave naročila. Rok dobave je odvisen od zaloge in proizvodnje pri proizvajalcu oz. dobavitelju. Rok začne veljati od dneva prejema nakazila. O predvidenem roku dobave prodajalec stranko obvesti po elektronski pošti. Navedeni rok predstavlja zgolj okvirni rok dobave.



      1. Posebne oblike prodaje
      2. V času trajanja posebne oblike prodaje (v času sezonskih znižanj, razprodaj, akcijskih razprodaj, razprodaj blaga z napako ter v času drugih akcijskih ponudb trgovcev, v okviru katerih lahko potrošniki kupijo izdelke po nižjih cenah od tistih v redni prodaji), prodajalec objavi znižano ceno, ki velja v času trajanja posebne oblike prodaje, ter najnižjo ceno, ki jo je prodajalec za isti izdelek uporabil v obdobju 30 dni pred izvedbo posebne oblike prodaje.



      1. Količine
      2. Ponudba velja za naročila v količinah, primernih za gospodinjstvo ali osebno uporabo. Prodajalec si pridržuje pravico, da ne dostavi ali prekliče naročila v primeru prevelike količine naročenih izdelkov (s strani iste stranke/gospodinjstva).



      1. Darilni boni Harvey Norman
      2. Darilni bon je dokument, ki ga izda prodajalec proti plačilu v obliki listine v eni izmed poslovalnic, in ga je skladno s temi splošnimi pogoji, kot plačilo za blago dolžan sprejeti v vseh poslovalnicah prodajalca v Republiki Sloveniji.



        Darilni boni so na voljo v poljubni vrednosti, ki jo določi kupec darilnega bona.



        Obveznost izdajatelja iz darilnega bona preneha s tem, ko ga prodajalec sprejme kot plačilo za blago, s potekom veljavnosti darilnega bona ali če postane darilni bon neveljaven iz razlogov, ki so določeni v teh splošnih pogojih.



        Darilni bon lahko kupec vplača z gotovino, kartico, nakupom na obroke ali bančnim nakazilom.



        Čas veljavnosti darilnega bona je natisnjen na darilnem bonu.



        Izpolnitev obveznosti iz darilnega bona zahteva prinosnik oziroma imetnik tako, da bon predloži v poslovalnici kot plačilo ob nakupu blaga. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnega bona, mora imetnik darilnega bona razliko doplačati. Če je vrednost nakupa nižja od vrednosti darilnega bona, se razlika do polne vrednosti bona vrača v obliki bona z datumom izdaje prvotnega bona.



        Imetnik darilnega bona lahko darilni bon prenese na tretjo osebo brez omejitev. Prenos se opravi z izročitvijo darilnega bona. Nov imetnik z izročitvijo darilnega bona pridobi vse pravice, ki jih je imel prejšnji imetnik.



        Prodajalec ne odgovarja za zlorabo darilnega bona in ni dolžan preverjati identitete imetnika. Prodajalec ne odgovarja za izgubo darilnega bona niti ni mogoče zahtevati preklica izgubljenega/ukradenega/uničenega darilnega bona. Prodajalec obdrži rabljen darilni bon.



        Na darilnem bonu ni dovoljeno ničesar pisati, brisati, črtati ali popravljati. V nasprotnem primeru se bon šteje za neveljaven.



        Prodajalec lahko zavrne izpolnitev obveznosti iz darilnega bona, če ugotovi, da je darilni bon ponarejen ali da je veljavnost bona potekla ali da je bon tako uničen, da ni mogoče ugotoviti njegove vsebine.



        Darilnega bona ni mogoče zamenjati za denar.



      1. Splošni pogoji poslovanja z darilnimi karticami
      2. Ti splošni pogoji so zavezujoči za prodajalca in vsakega kupca, ki kupi darilno kartico preko spletne ali fizične trgovine ali z darilno kartico plača določeno blago ali storitve na prodajalčevih prodajnih mestih. Z objavo teh splošnih pogojev je seznanjena vsak kupec, ki sprejme te splošne pogoje z nakupom darilne kartice, kot tudi način poslovanja z darilnimi karticami, ki ga določajo ti splošni pogoji.



        1. Splošno
        2. Darilna kartica je narejena iz plastike. Vsaka darilna kartica vsebuje črtno kodo EAN. Darilno kartico izda prodajalec na podlagi plačila. V skladu s temi splošnimi pogoji je prodajalec dolžan sprejeti darilno kartico kot plačilno sredstvo za blago ali storitve, prodane v Republiki Sloveniji.



        1. Vrednosti darilnih kartic
        2. Darilna kartica je izdana tako, da vsebuje znesek 5 EUR, 10 EUR, 20 EUR, 50 EUR, 100 EUR, 200 EUR in 500 EUR. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti darilne kartice, mora imetnik darilne kartice razliko doplačati. Darilne kartice ni mogoče zamenjati za gotovino, prav tako ni mogoče dobiti v gotovini izplačanega preostanka vrednosti.



        1. Obveznosti prodajalca
        2. Za prodajalca obveznost iz naslova darilne kartice nastane v trenutku, ko kupec darilne kartice plača vrednost darilne kartice. Plačilo vrednosti je možno z vsemi standardnimi načini plačila (gotovina, nakup na obroke, nakazilo na TRR, določene debetne in kreditne kartice), ki jih prodajalec sprejema na katerem koli prodajnem mestu prodajalca v Republiki Sloveniji.



          Zahtevek iz darilne kartice se nanaša na EAN črtno kodo, s katero je darilna kartica opremljena in je namenjena vsakemu imetniku darilne kartice, pri čemer EAN črtne kode ni mogoče uporabiti samostojno. Izpolnitev terjatve iz darilne kartice ob njeni predložitvi lahko zahteva njen nosilec (imetnik), brez predložitve kakršnega koli identifikacijskega dokumenta.



          Obveznost prodajalca na podlagi darilne kartice preneha, ko prodajalec prejme darilno kartico kot plačilno sredstvo za blago in/ali storitve, po preteku roka veljavnosti darilne kartice ali če darilna kartica postane neveljavna iz razlogov, navedenih v teh splošnih pogojih.



          Prodajalec ne odgovarja za zlorabo darilne kartice in ni dolžan preverjati identitete imetnika. Prodajalec ne odgovarja za izgubo darilne kartice niti ni mogoče zahtevati preklica izgubljene/ukradene/uničene darilne kartice. Prodajalec obdrži rabljeno darilno kartico.



        1. Pravice imetnika darilne kartice
        2. Izpolnitev obveznosti iz naslova darilne kartice lahko imetnik kartice zahteva za celotno obdobje veljavnosti darilne kartice na katerem koli prodajnem mestu prodajalca v Republiki Sloveniji. Uporaba darilne kartice v spletni trgovini ni mogoča. Rok veljavnosti kartice je 12 (dvanajst) mesecev od dneva izdaje darilne kartice. Če znesek za nakup blaga in/ali storitev v tem roku ne bo porabljen, bo kartica preklicana. Imetnik kartice lahko preveri rok veljavnosti na računu, ki ga prejme ob nakupu darilne kartice, pri plačilu z darilno kartico ali na blagajni prodajalca. Dodatne informacije v zvezi z darilno kartico najdete na www.harveynorman.si/darilne-kartice. Darilna kartica je povezana s spletnim sistemom prodajalca. Če spletni sistem ne deluje, kar pomeni, da v centralni bazi podatkov zaradi tehničnih težav pri prodajalcu ni mogoče preveriti zneska denarja na darilni kartici, prodajalec ni dolžan plačati nobenega zneska z darilne kartice.



          Izpolnitev obveznosti z darilno kartico zahteva prinosnik oziroma imetnik tako, da kartico izroči prodajalcu kot plačilo za nakup blaga in/ali storitev. Znesek je treba porabiti v celoti. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti darilne kartice, mora imetnik darilne kartice razliko doplačati. Za neporabljeni znesek se izda darilni bon. Vračilo plačane darilne kartice ni možno. Možno je tudi združiti več darilnih kartic za plačilo enega računa za blago ali storitve.



          Imetnik darilne kartice lahko darilno kartico brez omejitev prenese na tretjo osebo. Prenos se izvede z izročitvijo darilne kartice. Novi imetnik darilne kartice z izročitvijo darilne kartice pridobi tudi vse pravice, ki jih je imel prejšnji imetnik kartice.



        1. Druge določbe
        2. Na darilni kartici z opredeljenimi zneski 5 EUR, 10 EUR, 20 EUR, 50 EUR, 100 EUR, 200 EUR in 500 EUR ni dovoljeno ničesar pisati, brisati, črtati ali popravljati. V nasprotnem primeru se kartica šteje za neveljavno.



          Prodajalec lahko zavrne izpolnitev obveznosti iz darilne kartice, če ugotovi, da je darilna kartica ponarejena ali da je njena veljavnost potekla ali da je kartica tako uničena, da ni mogoče ugotoviti njene vsebine.



          Splošni pogoji poslovanja z darilno kartico veljajo od dneva objave dalje in so dostopni na spletni strani www.harveynorman.si, ter na vseh prodajnih mestih prodajalca v Republiki Sloveniji.



          Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe vseh splošnih pogojev poslovanja z darilno kartico brez predhodnega obvestila.



      1. Dostava
      2. Dostava blaga je možna le na območju Republike Slovenije.



        Prodajalec je dolžan naročeno blago dostaviti na naslov znotraj Republike Slovenije, ki ga je kupec navedel ob plačilu v fizični trgovini. Naročene izdelke prodajalec dostavi do vhoda v stanovanjski objekt, če dostop do objekta ni omogočen, se dostava opravi do najbližjega mesta, kjer je možna. Prodajalec dostavi blago v stanovanje/hišo ali poslovne prostore v kolikor kupec izbere dostavo z vnosom proti doplačilu.



        Okvirni dobavni rok artiklov, ki so na zalogi je od 3 do 10 delovnih dni. Navedeni rok predstavlja zgolj okvirni rok dostave. Predviden rok dostave in prevzema je informativen in se lahko spremeni glede na razpoložljivost zaloge in terminov dostave po posameznih poslovalnicah. Rok začne teči od trenutka, ko prodajalec prejme plačilo na žiro račun oziroma ko je transakcija s kreditno ali debetno kartico avtorizirana. Za izdelke, ki niso na zalogi in so naročeni, se prodajalec s kupcem dogovori za okviren dobavni rok glede na običajne dobavne roke s strani dobavitelja.



        Prodajalec je odgovoren za pravočasno in urejeno odpremo blaga iz svojih poslovnih enot ter dostavo dobaviteljev, ni pa odgovoren za zamude, ki nastanejo zaradi odpremnih storitev, višje sile, kot tudi za vse primere nezmožnosti in/ali zamude pri dostavi, za kar so odgovorne dostavne službe.



        Če dostava kupljenega blaga ni mogoča na naslov, ki ga navede kupec, ker kupca ob dogovorjenem času ni na navedenem naslovu, se iz njemu znanih razlogov plačajo stroški naslednje dostave, vse druge možne stroške zaradi neuspele dostave pa krije izključno kupec.



        V primeru neuspešne dostave, če izdelek ni prevzet in kupec ni pisno obvestil prodajalca, ima prodajalec pravico hraniti blago po lastni izbiri na odgovornost kupca z obračunom stroškov skladiščenja na mesec in vztrajati pri izpolnitvi pogodbe, oziroma v 15 dneh odpovedati pogodbo in prodati blago tretjim osebam, pri čemer je kupec dolžan plačati pristojbino za stroške skladiščenja in manipulacije.



        Izdelek se šteje za dostavljenega, ko kupec ali od kupca pooblaščena oseba podpiše pisno potrdilo o prevzemu in ga izroči dostavni službi. Kupec je ob prevzemu izdelka dolžan preveriti morebitne poškodbe, in če te obstajajo, poškodbe nemudoma prijaviti dostavljavcu, ki blago dostavi. Kupec je dolžan zavrniti pošiljko, ki ima vidne poškodbe. Če med dostavo opazite poškodbe blaga, prosimo, da poškodbe zabeležite na dokument ob dostavi in nas o tem nemudoma obvestite preko e-pošte ali pisno na naš naslov: HARVEY NORMAN TRADING d.o.o., Letališka cesta 3D, 1000 Ljubljana. V kolikor to ne storite, se šteje, da je bilo blago dostavljeno v brezhibnem stanju.



        Če opazite poškodbe na izdelku po odprtju embalaže, fotografije poškodb in embalaže, to pisno prijavite reklamacijskemu oddelku.



        Prodajalec lahko v primeru opaženih težav pri izpolnitvi kupčeve plačilne obveznosti po lastni presoji prekliče pošiljko blaga ali odloži do popolne izpolnitve plačilnih obveznosti s strani kupca.



        Če se kupec odloči za osebni prevzem blaga, prodajalec poudarja, da mora kupec pred prevzemom od prodajalca prejeti obvestilo, da je blago pripravljeno za prevzem. Kupec bo o tem obveščen preko kontakta, ki ga je navedel ob plačilu v poslovalnici.



        Pred prevzemom blaga je potrebno v celoti plačati račun. Ob prihodu v skladišče je kupec dolžan pokazati račun kot dokazilo o nakupu. Prosimo, da prevzem blaga opravite z ustreznim vozilom, v skladu z dimenzijami, maso in karakteristikami kupljenega blaga. V primeru, da vozilo ni primerno za nakladanje blaga, lahko osebje skladišča zavrne izdajo blaga, da bi se izognili neželenim poškodbam blaga. Prosimo, da ob prevzemu blaga natančno pregledate embalažo in o morebitni poškodbi takoj obvestite osebje v skladišču. Ob prevzemu naročenega blaga se s podpisom izdajnice zavežete, da je blago pregledano, nepoškodovano in brez vidnih napak. Prodajalec ne odgovarja za škodo, ki bi lahko nastala po prevzemu blaga in med njegovim prevozom.



        Blago iz zaloge in blago pripravljeno za prevzem je treba prevzeti najkasneje v 3 dneh po prejemu obvestila. V primeru, da blago ne bo prevzeto v navedenem roku, bo trgovina obračunala stroške skladiščenja, skladno z veljavnim cenikom. Če se blago ne prevzame v roku, lahko prodajalec ob določitvi ustreznega dodatnega roka in napovedi odstopa od pogodbe, od pogodbe odstopi in blago uporabi v druge namene. Stranka soglaša, da se stroški ležarine poračunajo z aro.



        Ponudba prodajalca se nenehno posodablja in spreminja, zato prodajalec ne more zagotavljati stalnih zalog. Prodajalec priporoča nakup vseh izdelkov iz iste kolekcije hkrati. Prodajalec ne prevzema odgovornosti za naknadne spremembe dizajna ali specifikacij izbrane kolekcije ali za nemožnost ponovne dobave.



      1. Dodatne storitve
        1. Montaža
        2. Storitev montaže je na voljo na območju Republike Slovenije. Stroški dodatnih storitev kot je montaža niso všteti v končno ceno blaga.



          Če je blago kot predmet nakupa klimatska naprava z montažo, kupec potrjuje, da so z nakupom blaga krite naslednje storitve montaže s strani predstavnikov prodajalca ali dostavljavca. Osnovna montaža klimatske naprave obsega:
          • en preboj opečnatega zidu do 40 cm
          • montaža zunanje in notranje enote do višine 3,5 m
          • izdelava plinske cevne in elektro povezave med enotama do 4 m
          • izdelava odvoda kondenza iz notranje in zunanje enote na osnovi prostega padca do 5 m v žleb ali pripravljen odtok
          • stenske nosilne konzole do 50 cm
          • priklop na obstoječo električno napeljavo ob klima napravi (1m električnega kabla 3x1,5m)
          • drobni in montažni material
          • vakumiranje, polnjenje, zagon in svetovanje o uporabi naprave
          • prevoz monterja do 30 km do stranke, od najbližje poslovalnice Harvey Norman Trading d.o.o do stranke
          • klima mora biti fizično na naslovu montaže, uredi naročnik
          • stranka oz. oseba, ki jo stranka za to pooblasti, je dolžna prisostvovati ves čas opravljanja montaže.
          • stranka je dolžna pred montažo ustrezno zaščititi prostor in opremo, kjer se bo naprava vgrajevala.
          V primeru zahtevnejše montaže je prodajalec zavezan izvesti montažo samo pod pogojem, da kupec doplača razliko v vrednosti storitve montaže pred njenim začetkom. Kupec prav tako potrjuje, da bo zaradi storitve montaže, račun za nakup klimatske naprave izdan skladno s 76.a členom zakona o davku na dodano vrednost, ter se zavezuje prodajalcu nemudoma sporočiti morebitne spremembe statusa kupca v zvezi z obračunavanjem davka na dodano vrednost.



          Osnovna montaža TV obsega:
          • Montaža in priklop vključujeta priklop na obstoječo električno napeljavo (vtičnico na mestu priklopa TV), nastavitev TV, priklop na WI-FI, kratka seznanitev uporabnika z osnovnimi funkcijami.
          • Cene veljajo v radiju do 20 km od lokacije trgovine (od najbližje poslovalnice Harvey Norman Trading d.o.o. do stranke). Vsak dodatni km se zaračuna 0,43€ na km. Plačilo se izvede direktno izvajalcu ob montaži.
          • Drobni in montažni material.
          • Dodatne storitve in dodatni potrošni material (npr. dodatni kabli in kanali) se obračunajo po ceniku izvajalca. Dodatni potrošni material ni del ponudbe Harvey Norman.
          • V ceni storitve ni vključeno:
            • električna napeljava, v kolikor ni na voljo vtičnice na mestu priklopa TV
            • kabelska inštalacija
            • stenski nosilec, ki ga mora stranka kupiti sama
          • Televizor se ne montira na objektu, v kolikor poteka prenova ali gradnja!
          • Televizorji dimenzij nad 100'' potrebujejo OBVEZEN OGLED na naslovu montaže.
          • Stranka ne sme sama odpirati embalaže TV.
          • Stranka lahko naroči montažo izključno ob nakupu novega televizorja v Harvey Norman Trading d.o.o.
        1. Vnos blaga v stanovanje
        2. Možno je tudi doplačilo za vnos blaga v stanovanje, storitev pa se obračuna v trgovini, po veljavnem ceniku. Za več informacij se lahko obrnete na naše prodajne svetovalce ali nas pokličete na 01 585 50 00. Kupec mora prodajalca predhodno obvestiti, da je storitev vstopa v stanovanje nujna.



          Kupec se zavezuje, da bo zagotovil neoviran vnos blaga v prostor, za katerega je namenjeno, ter ustrezen dostop za dostavno vozilo. Dostavna služba ne bo opravila vnosa v primeru, da obstaja možnost poškodbe blaga ali vnos iz varnostnih razlogov ni mogoč. Za varno in neškodljivo raztovarjanje blaga mora biti dostop za dostavno vozilo ustrezen in neoviran.



          Kupec se zavezuje, da bo zagotovil ustrezno pot za vnos blaga v stanovanje ter zaščitil površine (tla, stene) in opremo v stanovanju pred nezaželenimi poškodbami. Kupec naj predhodno izmeri vsa vrata, hodnike, dvigala, da preveri, ali je možno blago vnesti v prostor. Najmanjša širina vrat mora biti 90 cm. Za vnos blaga v stanovanje dostavna služba ne bo odstranjevala vrat ali oken ali uporabljala mehanizacije za dvigovanje. Če je dostop do stanovanja otežen ali značilnosti objekta ne dopuščajo vstopa (ozek hodnik ali ozko stopnišče, spiralno stopnišče), vnos blaga v prostor ne bo izveden. Za vnos dostavna služba ne bo odstranjevala vrat ali oken ali uporabljala mehanizacije za dvigovanje. V tem primeru bo dostavna služba zagotovila dostavo blaga do najbližje možne točke.



          V primeru, da ima dostavna služba zaradi oteženega dostopa in značilnosti objekta težave pri vnašanju blaga v prostor, za katerega je namenjeno, lahko blago pusti v drugem prostoru vašega doma. Če kljub težavnemu vstopu še vedno želite, da dostavna služba poskuša opraviti vnos, prevzemate vso odgovornost za morebitno poškodbo blaga, pa tudi tal, sten ali druge opreme v okolici.



          Prodajalec ne prevzema odgovornosti za škodo, ki bi nastala, če prostor ni ustrezno zaščiten. Vse zahtevke za škodo, ki nastanejo ob dostavi in vstopu v stanovanje, je potrebno pisno zabeležiti na dokument ob dostavi in v roku 3 delovnih dni pisno prijaviti reklamacijskemu oddelku. Vašo zahtevo bomo posredovali našim zunanjim sodelavcem za dostavo, ki bodo dodatno poskrbeli za rešitev. Ob prevzemu naročenega blaga se s podpisom dostavnice zavežete, da ste blago prejeli v dogovorjenem času, da je blago pregledano, nepoškodovano in brez vidnih napak.



      1. Garancija/jamstvo
        1. Garancija
        2. Odgovornost prodajalca obstaja le v primerih, ko je bil za določen izdelek izdan garancijski list ali v nekaterih primerih le račun. Garancija za blago, ki je predmet garancije, če je tako navedeno na izdelku ali na garancijskem listu, ki je bil dostavljen kupcu po nakupu, velja toliko časa, kot je navedeno na garancijskem dokumentu ali računu (trajanje garancije je odvisno od proizvajalca). V primeru nakupa dodatne garancije – t. i. Super jamstvo, taka dodatna garancija velja toliko časa, kolikor se kupec dogovori s prodajalcem, in začne teči od trenutka, ko preneha tovarniška garancija. V primeru nakupa tehničnih izdelkov je proizvajalec dolžan izdati garancijski list. Več o Super jamstvu kot dodatnem jamstvu si lahko preberete v posebnih Splošnih pogojih, objavljenih na naslednji povezavi: www.harveynorman.si/super-jamstvo.



        1. Neskladnost blaga
        2. Blago je skladno s pogodbo kadar:
          • ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;
          • je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;
          • je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter
          • je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.
          Primernost izdelka se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu. Primernost se preverja tudi s pomočjo pooblaščenega sodnega izvedenca.



        1. Jamčevalni zahtevki v primeru neskladnosti blaga
        2. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice zaradi neskladnosti blaga v kolikor je obvestil prodajalca, in sicer pod pogoji in v naslednjem vrstnem redu:
          • zahteva brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga (popravilo ali zamenjava);
          • zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.
        3. Brezplačna vzpostavitev skladnosti blaga
        4. Potrošnik lahko od prodajalca zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko prodajalca obvesti o neskladnosti blaga, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za potrošnika, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega potrošnik blago potrebuje. Rok se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje prodajalec obvesti potrošnika pred potekom 30 dnevnega roka.



          Kupec nas mora o morebitni neskladnosti blaga skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena in nam hkrati omogočiti pregled izdelka. Potrošnik v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost. Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik sporoči osebno, pri čemer se mu o tem izda potrdilo, oziroma pisno na e-naslov: info@harveynorman.si ali preko spletne povezave www.harveynorman.si/reklamacije. Prodajalec pisno odgovori kupcu najkasneje v roku 8 dni od prejema reklamacije, in sicer tako, da kupcu pisno odgovori na zadnji prodajalcu posredovani naslov oz. elektronski naslov in mu poda nadaljnja navodila. Potrošnik mora prodajalcu omogočiti, da blago, za katerega zatrjuje, da je neskladno, pregleda.



          Prodajalec odgovarja za neskladnost blaga v skladu z določili civilnega prava. Za potrošnike veljajo zakonska določila s področja varstva potrošnikov, tudi če odstopajo od v nadaljevanju navedenih pravil. Prodajalec ne odgovarja za neskladnost blaga, ki se pokaže potem, ko mineta dve leti od dneva dobave blaga.



          Kupec je dolžan izdelek, ki ga je prodajalcu izročil v obravnavo, po zaključku obravnave tudi prevzeti. Po končani obravnavi blaga bo prodajalec kupca obvestil o prevzemu reklamiranega blaga v poslovalnici (blago, ki je popravljeno iz naslova garancije/neskladnosti, pregledano blago itd.). Prodajalec lahko izdelek pošlje kupcu tudi neposredno na njegov poštni naslov. Reklamirano blago je potrebno prevzeti iz poslovalnice najkasneje v 3 dneh po prejetem prvem obvestilu. V primeru, da se blago ne prevzame v navedenem roku, lahko prodajalec ob določitvi ustreznega dodatnega roka, blago preneha hraniti in blago posreduje v uničenje ali uporabi v druge namene.



          V kolikor kupec odstopi od pogodbe zaradi neskladnosti blaga bo prodajalec izvedel vrnitev vplačila nemudoma, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 8 dni po prejemu blaga ali dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj. Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku na kartico, s katero je plačal svoj nakup, ali na izbrani TRR, ki ga potrošnik zapiše na vračilnem zahtevku. Za čas bančne obdelave vračila plačila prodajalec ne odgovarja.



        1. Ostalo
        2. Račun in garancijski list sta edina dokumenta, s katerima lahko kupec uveljavlja svoje pravice. Kupec je dolžan hraniti garancijski list in račun ves čas trajanja garancijske dobe. Kupec lahko uveljavlja svoje pravice tudi s predložitvijo kakšnega drugega verodostojnega dokazila (poleg računa), iz katerega so razvidni vsi relevantni podatki, kot sta čas, kraj in vrsta nakupa/dobave blaga.



          Garancijski pogoji začnejo teči z dnem dostave blaga kupcu, prodajalec pa kupcu jamči, da bo izdelek v garancijskem roku pravilno deloval. Servisna mreža zastopnikov proizvajalca se zavezuje, da bo na zahtevo Kupca, predloženo v garancijskem roku na lastne stroške, v lastnih ali pogodbenih servisnih prostorih odpravila vse okvare in tehnične okvare izdelka, nastale zaradi normalne uporabe, v času veljavnosti garancije. Če napaka ni odpravljena v zakonsko določenem roku po prejemu izdelka v servis, se servis zavezuje, da bo izdelek zamenjal z novim ali kupcu vrnil denar, v dogovoru s prodajalcem.



          Vsem električnim napravam je priložen garancijski list s seznamom pooblaščenih serviserjev, pri ne-tehničnih izdelkih pa kupec svoje pravice uveljavlja na podlagi računa. Prodajalec odgovarja za neskladnost izdelka v skladu z OZ, ZVPot-1 in ostalih veljavnih predpisov s področja varstva potrošnikov.



          Stranki izključujeta prodajalčevo odgovornost za kakršno koli nadaljnjo škodo na osebah in stvareh, razen na kupljenem izdelku, če je taka škoda nastala zaradi naklepa ali malomarnosti kupca ali oseb, za katere je kupec odgovoren.



          Za vse, česar prodajalec ni opredelil v tem poglavju, se uporabljajo določila OZ in ZVPot-1.



      1. Neskladnost digitalne vsebine
      2. Digitalna vsebina ali storitev je skladna s pogodbo o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve kadar:
        • ustreza opisu, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je dogovorjeno v pogodbi o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve;
        • je primerna za poseben namen, za katerega jo potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil podjetje najpozneje ob sklenitvi pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve, podjetje pa je s tem soglašalo;
        • je dobavljena skupaj z vsemi dodatki, navodili, vključno z navodili za namestitev, in s pomočjo strankam, kot je dogovorjeno v pogodbi o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve, in
        • je posodobljena, kot je določeno v pogodbi o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve.
        Potrošnik lahko v primeru neskladnosti digitalne vsebine ali digitalne storitve:
        • zahteva vzpostavitev skladnosti digitalne vsebine ali digitalne storitve,
        • zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali
        • odstopi od pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve.
        Navedene pravice potrošnika prenehajo v dveh letih od dneva, ko je potrošnik o neskladnosti digitalne vsebine ali digitalne storitve obvestil prodajalca.



      1. Odstop od pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve
      2. V kolikor prodajalec ne dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve, mora potrošnik pozvati prodajalca k dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve. Če prodajalec kljub pozivu potrošnika digitalne vsebine ali digitalne storitve ne dobavi brez nepotrebnega odlašanja ali v dodatnem roku, za katerega se izrecno dogovorita s potrošnikom, lahko potrošnik odstopi od pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve.



        Ne glede na zapisano v prejšnjem odstavku pa lahko potrošnik takoj odstopi od pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve, če:
        • prodajalec izjavi ali je iz okoliščin očitno, da prodajalec ne bo dobavilo digitalne vsebine ali digitalne storitve;
        • se potrošnik in prodajalec dogovorita ali je iz okoliščin ob sklenitvi pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve očitno, da je v pogodbi o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve dogovorjen čas dobave bistven za potrošnika, prodajalec pa digitalne vsebine ali digitalne storitve ne dobavi do tega časa ali v tem času.
        Če potrošnik odstopi od pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve, prodajalec potrošniku vrne vsa opravljena plačila v skladu s pogodbo o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve. V primeru potrošnikovega uveljavljanja zahtevka za sorazmerno znižanje kupnine ali za odstop od pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve prodajalec vrne potrošniku prejeta plačila brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v 14 dneh od dneva uveljavljanje zahtevka do sorazmernega znižanja kupnine ali do odstopa od pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve. Za čas bančne obdelave vračila plačila prodajalec ne odgovarja. Prodajalec potrošniku ne zaračuna nobenih stroškov za povrnitev prejetih plačil.



        Po odstopu od pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve se potrošnik vzdrži uporabe digitalne vsebine ali digitalne storitve in je ne daje na voljo tretjim osebam.
    1. Varovanje osebnih podatkov
    2. Pri nakupu, kot tudi kasneje, lahko prodajalec obdeluje določene osebne podatke o kupcu, in sicer za namene obdelave kupčevega naročila ter drugih zahtevkov kupca (dokončanje naročila, priprava izdelka, dostava izdelka, reševanje reklamacij in druga komunikacija v zvezi z nakupom…). Prodajalec se zavezuje, da bo zbrane osebne podatke obdeloval v skladu z veljavnimi predpisi s področja varstva osebnih podatkov.



      Več o obdelavi in varovanju osebnih podatkov s strani prodajalca si lahko preberete na naslednji povezavi: www.harveynorman.si/politika-zasebnosti-in-varstvo-osebnih-podatkov.



    1. Drugo
    2. Vsaka pogodba, sklenjena na podlagi teh splošnih pogojev, bo shranjena v elektronski obliki v prodajalčevem sistemu, kupec pa lahko do njih dostopa preko prodajalčevih storitev.



      Kupec lahko svoje zahteve, pritožbe, ugovore, izjave, kakor tudi morebitne pohvale prodajalcu posreduje v pisni obliki na naslov: HARVEY NORMAN TRADING d.o.o., Letališka cesta 3D, 1000 Ljubljana, po e-pošti na naslov: info@harveynorman.si ali osebno v razstavnem prostoru oziroma poslovalnici prodajalca, iz katerega je bil izdelek dostavljen.



      Za pogodbe, sklenjene na podlagi teh splošnih pogojev, velja veljavna zakonodaja glede na sedež prodajalca. Uporaba Konvencije ZN o mednarodni prodaji blaga je izključena.



      Kupec potrjuje, da je seznanjen, da so trenutni splošni pogoji podvrženi stalnim spremembam in izboljšavam, zato kupec za vse prihodnje nakupe prevzema odgovornost, da je seznanjen z veljavnimi splošnimi pogoji, ki veljajo za nakupe v poslovalnicah prodajalca.



      Spremembe teh pogojev in določil pogodb, sklenjenih na podlagi teh splošnih pogojev, so možne le na podlagi pisnega dogovora pogodbenih strank. Ustne pogodbe in/ali dogovori niso dovoljeni.



      Prodajalec si pridržuje pravico do kakršnihkoli sprememb splošnih pogojev kadarkoli in brez predhodnega opozorila.



      1. Odstranjevanje električnih in elektronskih odpadkov
      2. Elektronske naprave vsebujejo več sto različnih materialov. Nekatere od njih so po preteku življenjske dobe naprave ponovno uporabne, številne snovi pa so lahko zelo škodljive, če z elektronskimi odpadki ravnamo nepravilno. Da bi preprečili škodljiv vpliv teh snovi na okolje in zdravje ljudi, je zelo pomembno, da se EE odpadki zbirajo ločeno od komunalnih odpadkov in jih nato odlagajo na okolju prijazen način. Če niste v bližini naših poslovalnic, je v Republiki Sloveniji organiziran brezplačen sistem odlaganja EE odpadkov preko pooblaščenih zbiralcev. Za več informacij pokličite na brezplačno številko 080 86 52 ali na 01 477 96 00. EE odpadke lahko odnesete tudi osebno na najbližje reciklažno dvorišče ali jih odložite v t. i. premični zbiralnici. Več informacij o vrstah EE odpadkov najdete na naslednji povezavi: https://www.vokasnaga.si/locevanje-odpadkov/odpadna-elektricna-elektronska-oprema



    1. Reševanje sporov
    2. Prodajalec ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniških sporov, ki bi jih potrošnik lahko sprožil v skladu z veljavno zakonodajo s področja zunaj sodnega reševanja potrošniških sporov.



      Prodajalec in potrošnik oziroma kupec bosta morebitne spore poskušala reševati mirno in sporazumno, sicer pa se lahko vloži tožba na stvarno pristojno sodišče v Ljubljani.

 

V Ljubljani, 1.7.2025

HARVEY NORMAN TRADING d.o.o.

Zakaj kupovati pri nas?

Klik & Prevzem

Brezplačen prevzem naročila v trgovini

Dostava & Odvoz

Dostava novih aparatov na dom in odvoz starih

Plačilo na obroke

Možen nakup brez obresti preko LeanPay & NLB Buy&Go

Prijazno osebje

Nudimo vam pomoč na vsakem koraku vašega nakupa